امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه از رادیو تهران

مشاهده ۷۳۶
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۰۹:۱۷

شبکه رادیویی تهران به مناسبت سالروز میلاد با سعادت سه نور بزرگ ولایت حضرت امام حسین (ع)، جوانمرد کربلا حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع)، ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «مدار فیروزه‌ای» ویژه ولادت سه اختر تابناک ولایت و امامت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد(ع) از امروز در رادیو تهران پخش می‌شود. «مدار فیروزه‌ای» برنامه‌ای شاد است که با اجرای عباس محبی و فاطمه نیرومند با بخش‌های طنز طراحی شده است، این که چطور شاد باشیم و بتوانیم این شادی را تقسیم کنیم، مضمون اصلی این ویژه برنامه است. امروز  به میمنت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به کرامات و سیره زندگی ایشان پرداخته می‌شود.

بخشی از این برنامه به روز ملی فناوری هسته ای اختصاص یافته است که با کارشناسان و متخصصان انرژی هسته ای ایران گفت وگو می‌شود. برنامه «مدار فیروزه‌ای» فردا چهارم شعبان، به زندگینامه و فضیلت علمدار کربلا، باب الحوائج حضرت ابوالفضل (ع) اختصاص یافته است. ولادت باسعادت چهارمین امام شیعیان جهان، حضرت زین العابدین (ع) نیز در پنجم شعبان است که در این روز به مجموعه ادعیه و مناجات امام سجاد(ع)،  آثار و فضائل و مناقب ایشان پرداخته می‌شود. ویژه برنامه «مدار فیروزه ای» به تهیه کنندگی ساناز باقری ساعت 11 تا 14:30دقیقه از امروز تا پنجشنبه از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تقدیم مخاطبان می‌شود. برنامه «تهران من»، «چراغ»، «نقطه سر شب» و... از دیگر برنامه‌هایی هستند که در اعیاد شعبانیه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می‌روند.  

امتیاز شما