امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رازهای یک دوران نامزدی خوب در «محرمانه خانوادگی»

مشاهده ۱۳۱۵
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۱۶:۳۶

فصل دوم برنامه‌ تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی» از شنبه 17 فروردین، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه‌ سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «محرمانه خانوادگی» یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است، که در 13 قسمت به موضوع ازدواج پخش می‎پردازد.
فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و ... بود. فصل دوم برنامه «محرمانه خانوادگی» هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ‌ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و ... می‌پردازد.
برنامه«محرمانه خانوادگی» یک مجله تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم‌های نو و با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود و طنزآمیز کردن جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد.
این برنامه به دنبال پیچیدن یک نسخه واحد برای همه مخاطبان نیست و سعی سازندگان برنامه این است که نشان دهند برای هر موضوع مهم زندگی مثل انتخاب همسر یا دوران نامزدی نسخه‌های متعددی به عدد آدم‌ها وجود دارد.
در برنامه «محرمانه خانوادگی» ضمن روایت تعدادی از این نسخه‌های شخصی، با استفاده از فرم‌های مختلف تلاش شده نکات کاربردی لازم به بیننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه شخصی خودش را برای انتخاب همسر و داشتن یک دوران نامزدی خوب پیدا کند. روایت محرمانه، رازهای محرمانه، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و خرده‌روایت‌های عروس و دامادی عناوین آیتم‌های برنامه «محرمانه خانوادگی» هستند.
مشاور پروژه برنامه «محرمانه خانوادگی» نفیسه مرشدزاده، طراح و سردبیر محمد جباری، تهیه‌کننده: علی نظری، کارگردان و مدیر هنری حسین فروتن، مجری ایمان جلیلی، دستیار سردبیر علی سیف‌الهی، تصویرسازی و لوگو محمدرضا دوست‌محمدی، نویسنده سیداحسان عمادی و راوی آن حمید محمدی، است. این برنامه تهیه‌شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
برنامه «محرمانه خانوادگی 2» کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی‌که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:30، از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما