امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام پژمان‌فر:
حجت‌الاسلام پژمان‌فر:

«شش قهرمان و نصفی» هنرمندانه به موضوع تولید ملی پرداخت

مشاهده ۹۸۹
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۱۶:۱۱
تعداد بازدید:989

یک نماینده مجلس گفت: در سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی» با بهره‌گیری هنرمندانه از ابزار طنز و ورزش، اهمیت و حساسیت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی برای کودکان و نوجوانان تبیین شده است.

«نصرالله پژمان‌فر» نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: در ارتباط با تولیدات سینمایی و تلویزیونی، مهمترین نکته این است که در کنار سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت، به مسئله آموزش و فرهنگسازی نیز توجه شود.کودکان و نوجوانان از لحاظ تربیتی به شدت تحت تاثیر فیلم ها و سریال ها هستند و پیام های ارائه شده، در میان مدت و درازمدت بر ذهن و رفتار آنها تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: عوامل و دست اندرکاران سریال «شش قهرمان و نصفی» پیش از این هم در حوزه سینما، کار فاخری مانند «قهرمانان کوچک» را با موضوع حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی تولید کردند که با استقبال گسترده نوجوانان و خانواده‌هایشان مواجه شد.

پژمان‌فر با بیان اینکه در سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی» هم با بهره‌گیری هنرمندانه از ابزار طنز و ورزش، اهمیت و حساسیت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی برای کودکان و نوجوانان تبیین شده است، اظهارداشت: ما نیز در مجلس از این دست آثار حمایت میکنیم و امیدواریم در رسانه ملی هم بعد از این نسبت به چنین تولیداتی اهتمام بیشتری شود.

وی در پایان گفت: تولید و نمایش سریال «شش قهرمان و نصفی» در پایان سال حمایت از کالای ایرانی و آغاز سال رونق تولید، اتفاقی خوب در رسانه ملی بود که می‌تواند نویدبخش تولیدات بهتر و گسترده‌تر در آینده باشد.

انتهای پیام/ 

امتیاز شما