امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

طراحان به شبکه 4 می‎آیند

مشاهده ۱۰۶۲
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۱۴:۱۵

برنامه تلویزیونی«نقطه» با موضوع طراحی، از امشب 17 فروردین، تقدیم مخاطبان شبکه چهار سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، در این برنامه سعی شده است به رشته‌هایی چون طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی محصول، طراحی شهری، طراحی داخلی ، معماری و... پرداخته شود.
طراحی به مثابه شیوه‎ای از تفکر است که فرآیند و سازوکارهای مختص به خود را دارد و در حیطه‌های مختلف مشترک است.
در هر قسمت از برنامه «نقطه» به یکی از شاخه‌های طراحی پرداخته و گفت‎وگوهایی با طراحان و صاحب نظران آن حوزه انجام می‌شود. طراحان در این برنامه از رویارویی خود با مسائل مختلف و نحوه راه حل یابی خلاق می‌گویند و تجربه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.
مسعود نجابتی، صداقت جباری، احمد عابدینی، محمدرضا دوست محمدی، محمدرضا نیک بخت، مجید زارع، کورش پارسا نژاد و ... از جمله اساتید دانشگاه و طراحان صنعتی و گرافیکی هستند که در این برنامه با آن‎ها گفت‎وگو شده است.
در بخش ابتدایی برنامه «نقطه» مخاطبان با موضوع برنامه آشنا می‌شوند، در بخش «بیان تجربه» یک طراح و یا گرافیست از تجربه‌های خود در زمینه طراحی می‌گوید و در بخش گفت‎وگو که اجرای آن را مسیحا ربیعی برعهده دارد با میهمان برنامه گفت‌وگو می‌کند.
«نقطه» شروعی است برای گفت‎وگوهای طراحانه، این برنامه با طراحی و اجرای مسیحا ربیعی که از امشب 17 فروردین ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما