امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شروع هفته فوتبالی همراه با شبکه ورزش سیما

مشاهده ۶۷۵
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۱۳:۲۰

شبکه ورزش سیما با پخش دیدارهای حساس و جذاب از فوتبال اروپا، آغاز هفته فوتبالی را برای مخاطبان خود رقم خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری (17 و 18 فروردین) شاهد فوتبال‌های جذاب و دیدنی از لیگ‌های مختلف فوتبال اروپا در شبکه ورزش سیما باشند.
این دیدارها که در قالب برنامه لذت فوتبال به تهیه کنندگی آرش موسایی و با اجرای مهدی توتونچی و رسول مجیدی روی آنتن شبکه ورزش می‌رود علاوه بر پخش مستقیم رقابت‌های فوتبال، به پخش اخبار، حواشی و نشست های خبری این دیدارها نیز می‌پردازد.

بر این اساس شنبه 17 فروردین ساعت 18:45 دیدار تیم‎های «رئال مادرید- ایبار» با گزارش «علیرضا دهقانی»، ساعت 21، بازی «بایرن مونیخ – بوروسیا دورتموند» با گزارش «محسن عزیزی» و در ساعت 23.15 دیدار دیدنی «بارسلونا – اتلتیکومادرید» با گزارش «مزدک میرزایی» از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

همچنین در روز یکشنبه 18 فروردین و در ساعت 17.30دیدار «اورتون – آرسنال» با گزارش «علیرضا علیفر»، ساعت 20.30  دیدار «اینتر - آتالانتا» با گزارش «رضا محمد علی» و در ساعت 23.30 بازی «پاری سن ژرمن – استراسبورگ» با گزارش محمد سیانکی به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان به فوتبال پخش می‌شود.

با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال در قاره سبز و هم‌زمانی و حساسیت این بازی‌های، دو دیدار یونتوس- میلان از فوتبال سری آ ایتالیا، ساعت 1.30 بامداد یکشنبه و برایتون – چلسی از سری رقابت‌های لیگ برتر جزیره، ساعت 13، همین روز به صورت ضبطی برای علاقه‎مندان به این ورزش پرطرفدار از شبکه ورزش سیما پخش می‎شود.

امتیاز شما