امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

نقش رسانه ملی در انعکاس کاروان‌های راهیان نور

مشاهده ۸۲۳
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۰۹:۵۳

کاروان‌های راهیان نور از رویش‌های اصلی انقلاب اسلامی و محور برنامه‎سازی صداوسیماست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای بوشهر و فرمانده قرارگاه رسانه ای راهیان نور دریایی با اعلام این مطلب گفت: انعکاس رسانه‌ای ابعاد مختلف کاروان‌های راهیان نور برای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی از وظایف اصلی صداوسیماست.
وی با اشاره به پخش بیش از 2 هزار دقیقه برنامه رادیویی ، تلویزیونی ، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی گفت: قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور دریایی بوشهر امسال برای دومین سال از جزیره مقاوم خارگ به‌صورت زنده بیش از 670 دقیقه برنامه ویژه و ارتباط مستقیم با شبکه‌های استانی و سراسری داشته است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: از میزان 2 هزار دقیقه پخش برنامه، 600 دقیقه در حوزه رادیو 1380 دقیقه در حوزه تلویزیون، 60 دقیقه در حوزه خبر و ده‌ها اثر دیگر در حوزه فضای مجازی بوده است.

سید حسین ناظر فرمانده قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بوشهر با اشاره به نقش رسانه ملی در انعکاس این رویداد مهم فرهنگی افزود: رسانه ملی با ایجاد 9 قرارگاه رسانه‌ای در مراکز بوشهر، هرمزگان، خوزستان، ایلام،کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، آبادان و خراسان رضوی از بیستم اسفند مصادف با روز راهیان نور تا پایان تعطیلات نوروزی کاروان‌های راهیان نور زمینی و دریایی را پوشش رسانه‌ای داده است.

امتیاز شما