امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد

از مدیریت ارتباط با مشتری تا سهل انگاری

مشاهده ۸۷۸
۱۳۹۸/۰۱/۰۷- ۱۳:۰۹
تعداد بازدید:878

رادیو اقتصاد جمعه 9 فروردین، با برنامه‌های متعدد خود به مباحثی همچون مدیریت ارتباط با مشتری، سهل انگاری و ... خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» جمعه 9 فروردین، به مبحث مدیریت ارتباط با مشتری crm می‎پردازد.

مهندس پوریا صنعتی کارشناس ارشد کسب و کار در این برنامه راجع به مدیریت ارتباط با مشتری crm مطالبی عنوان می‌کند.

ارتباط با مشتری و روش‎های آن، طراحی و اجرای برنامه‌های وفاداری، باشگاه مشتریان وفادار و روش‎های ایجاد آن و ... از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

برنامه  60 دقیقه‌ای «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی نازنین کتابچی در ایام نوروز روزهای شنبه تا جمعه، ساعت 6، از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نقل و نقل» جمعه 9 فروردین ماه، به موضوع سهل انگاری  و بیخیالی می‌پردازد.

برنامه‌ها، کارها و آرزوهای زیادی در ذهن داریم، اما معمولا تعداد کمی از آنها را به سر انجام می رسانیم . علت آن هم چیزی جز سهل انگاری در انجام دادن کارها نیست.

در برنامه فردا به موضوع سهل انگاری و بیخیالی از دریچه طنز نگاهی خواهیم داشت.

برنامه «نقل و نقل» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، در ایام نوروز هر روز، ساعت 9 به مدت یک ساعت، تقدیم شنوندگان می‎شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «ارمغان طبیعت» جمعه 9 فروردین، به موضوع ضریب تبدیل و بازده اقتصادی رشد در پرورش مرغ گوشتی می‌پردازد.

جواد اکبرزادگان پرورش‎دهنده مرغ گوشتی به همراه مریم زاهد پرورش‎دهنده مرغ گوشتی در این برنامه درخصوص ضریب تبدیل و بازده اقتصادی رشد در پرورش مرغ گوشتی مطالبی بیان می‌کند.

از دیگر موضوعات برنامه می‎توان به بازده اقتصادی رشد، هزینه خوراک غنی و متعادل، غنی کردن کنستانتره اشاره کرد.

برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‎کنندگی الهام مصطفوی در ایام نوروز، ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

 رادیو اقتصاد در ویژه برنامه «کار و نوا» جمعه 9 فروردین ماه، اسطوره‌های آب وآیین‌های نوروزی را خدمت شنوندگان بیان می‎کند.

هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام به همراه کورش رضوانی فر خواننده اهل کهگیلویه و بویر احمد در این برنامه درباره اسطوره‌های آب وآیین‌های نوروزی با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند.

اساطیر آب در هند و مصر و ایران،  اسطوره آب در ایران (تشیر) و ارتباط اسطوره‌های آب و آئین‌های آب و باران خواهی با نوروز،  معنا و مفهوم ترانه کار هّمِی هَلِی و آئین‌های نوروزی در کهکیلویه و  بویراحمد و .... از دیگر مطالب این برنامه به شمار می‎آید.
برنامه یک ساعته «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی مهرگان سوادکوهی در ایام نوروز شنبه تا جمعه، ساعت 14، از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» جمعه 9 فروردین ماه، در سفرهای نوروزی خود به سراغ استان آذربایجان و روستاهای آن می‎رود.

رامین نوری کارشناس مدیریت حرفه‎ای گردشگری و حسین امینی دهیار کندوان در این برنامه درباره استان آذربایجان و روستاهای آن، ظرفیت‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی با یکدیگر گفت‎وگو می‌کنند.

در بخشی از برنامه حسین امینی دهیار کندوان به‎طور اختصاصی از گردش در روستای کندوان مطالبی را به سمع شنوندگان می‎رساند.
برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، همه روزه در ایام نوروز از ساعت 15:30، به مدت 30 دقیقه، میهمان خانه‌های شنوندگان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «تدبیر» جمعه 9 فروردین ماه، به چگونگی مدیریت کارگاه‌های تولیدی آباژور از سنگ نمک می‎پردازد.

محمد ماندگاری کارآفرین و تولیدکننده آباژور از سنگ نمک، دکتر حسین بختیاری مدرس دانشگاه، کارشناس و مشاور کسب و کار، ابراهیم شریفی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در این برنامه درباره چگونگی مدیریت کارگاه‌های تولیدی آباژور از سنگ نمک توضیح می‎دهند. بازار هدف، عرضه و فروش آباژور و ... از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه خواهد بود.

برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی اسماعیل علی پناه، در ایام نوروز هر روز هفته ساعت 20 به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» جمعه 9 فروردین، با موضوع فرصت‎های اقتصادی احرامی‌بافی در خدمت شنوندگان خواهد بود.

عباس رحیمی‌کارشناس و پژوهشگر حوزه صنایع دستی، مرضیه برگریزان هنرمند کارآفرین در حوزه احرامی‌بافی و علی‌محمد چهارمحالی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شوشتر در این برنامه در خصوص فرصت‌های اقتصادی احرامی‌بافی صحبت می‌کنند.
پیشینه هنر احرامی‌بافی، بازارکار، بازار فروش داخلی،فرصت های صادراتی، راهکارهای رشد و توسعه احرامی‌بافی نیز در این برنامه بررسی می‌شود.

برنامه یک ساعته «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان، در ایام نوروز هر روز هفته، ساعت 22، از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما