امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد

از روایت طنزگونه پز دادن تا حضور فیلم‎های ایرانی در بازارهای جهانی

مشاهده ۸۴۰
۱۳۹۸/۰۱/۰۷- ۱۲:۴۳
تعداد بازدید:840

رادیو اقتصاد پنجشنبه 8 فروردین به مباحث روایت طنزگونه پز دادن، حضور فیلم های ایرانی در بازارهای جهانی و ... می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «شاخه‌های طلایی» پنجشنبه 8 فروردین، با موضوع تولید هلو در کشور در خدمت شنوندگان خواهد بود.

دکتر حسین فتحی محقق مرکز تحقیقات استان آذربایجان شرقی در این برنامه در خصوص تولید هلو در کشور مطالبی عنوان می‌کند.

از دیگر محورهای موضوعی این برنامه می‎توان به وضعیت تولید هلو در کشور، سطح زیر کشت و میزان تولید، مهم‎ترین محدودیت‎های تولید اشاره کرد.

برنامه «شاخه‌های طلایی» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‎کنندگی مهدی شیار، در ایام نوروز، شنبه تا جمعه، ساعت 7  به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد، پخش می‎شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» پنجشنبه 8 فروردین ماه، اهمیت توجه به مدیریت منابع در کسب و کار را بررسی خواهد کرد.

دکتر احمد رضا فتوت کارشناس و مشاور کسب و کار، متخصص روانشناسی صنعتی و سازمانی، دکتر محمود اولیایی رئیس هیئت مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران، مشاور برنامه در برنامه پنجشنبه در خصوص اهمیت توجه به مدیریت منابع در کسب و کار با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو خواهند نشست.

بررسی مهم‎ترین مسائل مربوط به مدیریت منابع از تامین مالی گرفته تا مدیریت امور مالیاتی، رفتار مناسب با رفتارهای مخرب در بیرون و درون کسب و کار از دیگر موارد قابل طرح خواهد بود.
برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی، در ایام نوروز روزهای شنبه تا جمعه ساعت 8 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «نقل و نقل» پنجشنبه 8 فروردین ماه، با موضوع پز دادن به‎صورت طنز در خدمت شنوندگان است.

در دنیای امروزی خیلی از افراد پز کارهای کرده و نکرده خود را می‎دهند که این تبعات اجتماعی و خانوادگی زیادی دارد در این برنامه قصد داریم با پدیده «پز دادن» شوخی کنیم و این موضوع را از دریچه طنز بررسی کنیم.

برنامه «نقل و نقل» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، در ایام نوروز هر روز  ساعت 9 به مدت 60 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

 رادیو اقتصاد در برنامه «خوشه چین» پنجشنبه 8 فروردین ماه، به تحلیل دستاوردهای سومین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی می‎پردازد.

ولی‎الله بنی عامری مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور و دبیر کنگره در این برنامه، درباره دستاوردهای سومین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی صحبت می‌کند.

ویژگی‌های سومین کنگره گل و گیاهان زینتی و مهم‎ترین موضوعات مطرح شده در کنگره، فناوری‌های ارائه شده در کنگره و تاثیر آن بر تولیدات اقتصادی گل و گیاهان زینتی از دیگر موضوعات این برنامه است.

برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‎کنندگی مهدی شیار در ایام نوروز ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

 رادیو اقتصاد در ویژه برنامه نوروزی «کار و نوا» پنجشنبه 8 فروردین ماه، مروری بر آداب ها و نمایش‎های نوروزی دارد.

هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام، عبدالرضا مجدی پژوهشگر فرهنگ و هنر در این برنامه راجع به آداب‎ها و نمایش‎های نوروزی مطالبی به سمع شنوندگان می‎رسانند.
مروری بر آداب‎ها و نمایش‎های نوروزی، سی نام برای سی روز ماه که از اوستا سرچشمه می‌گرفت، نوروزخوانی در گیلان و تالش و آذربایجان و ... از دیگر مباحث این برنامه به شمار می‎آید.

برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی مهرگان سوادکوهی در ایام نوروز شنبه تا جمعه  ساعت 14 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» به سراغ معرفی روستاهای هدف گردشگری استان یزد (قسمت دوم) خواهد رفت.

سیامک دانایی راهنمای گردشگری در این برنامه شما شنوندگان را با روستاهای استان یزد بیشتر آشنا می سازد.
برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، که همه روزه در ایام نوروز از ساعت 15:30، به مدت 30 دقیقه، میهمان خانه‌های شما شنوندگان می‎شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «تدبیر» پنجشنبه 8 فروردین ماه، نگاهی به چالش‎های حوزه فروش مصالح ساختمانی خواهد داشت.

جواد دانشگر فعال در حوزه فروش مصالح ساختمانی، دکتر حسین اشراقی کارشناس و مشاور کسب و کار، حسین حیدری دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی در برنامه فردا درباره چالش های حوزه فروش مصالح ساختمانی و چالش انبارش محصولات و هزینه‌های سربار  با یکدیگر گفت‎وگو می‌کنند.

برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی اسماعیل علی پناه در ایام نوروز هر روز هفته ساعت 20  به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» پنجشنبه 8 فروردین ماه، حضور فیلم‎های ایرانی در بازارهای جهانی را تحلیل می‎کند.

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، علیرضا شجاع نوری مدیر نشست‌های علمی سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر، وحید اسفندیاری مدیر سابق فروش های ایرانی به خارج از کشور در این برنامه در خصوص حضور فیلم‏‎های ایرانی در بازارهای جهانی مطالبی به سمع شنوندگان می‎رسانند.

روند حضور فیلم های ایرانی در عرصه‌های بین المللی، اهمیت حضور فیلم های ایرانی در بازارهای بین‎المللی، راهکارهای رونق صندوق های ایرانی در بازار های جهانی از اهم موضوعات این برنامه خواهد بود.
برنامه 60 دقیقه‎ای «اقتصاد حوالی فرهنگ» هم کاری از گروه اقتصاد و جامعه است  به تهیه‎کنندگی فرزانه صادقیان، در ایام نوروز هر روز هفته، ساعت 22، از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما