امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

استشمام بوی بهار از امواج رادیو قم

مشاهده ۸۶۷
۱۳۹۷/۱۲/۲۸- ۱۶:۳۱

رادیو قم با ویژه برنامه زنده "بوی بهار" به استقبال لحظات تحویل سال می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  "بوی بهار" ویژه برنامه زنده رادیویی تحویل سال است که به تهبه کنندگی سید محمد عظیمی روی آنتن صدای مرکز قم می‌رود.

بررسی اعمال و آداب زمان تحویل سال، پاکسازی دل از کدورت ها و کینه‌ها و تحقق آشتی‌ها و دوستی‌ها، تبیین محتوای دعای تحویل سال و ... از موضوعات بخش کارشناسی برنامه خواهد بود.

همچنین این ویژه برنامه با انعکاس حال و هوای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران ،‌ و ارتباط با حرم مطهر رضوی، حال هوای معنوی را در لحظات تحویل سال در مخاطب ایجاد می‌کند همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری را در قالب پیام نوروزی پخش می‌کند.

در " بوی بهار" محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان در لحظات تحویل سال اعلام می‌شود تا زائران و شهروندان شهر کریمه اهل بیت از دسترسی‌ها و محدویت های ترافیکی شهر باخبر شوند.

اطلاع رسانی محدودیت‌های ترافیکی سطح استان برای زائران و مجاوران کریمه اهل بیت، گزارش زنده مردمی و انعکاس حال و هوای مشاغلی که در هنگام تحویل سال در استان قم فعالند از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

"بوی بهار" به نویسندگی زهرا خان احمدی، اجرای امیر حسین یاوری و گزارشگری سید شهاب الدین اشرفی و زهرا متقیان، ۲۹ اسفند ساعت ۲۳  از رادیو قم تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

امتیاز شما