امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از 4 اثر در حوزه گردشگری و سواد رسانه ای

مشاهده ۱۰۷۹
۱۳۹۷/۱۲/۲۸- ۱۵:۳۱

در مراسمی‌از ۴ اثر فاخر رسانه استانی در حوزه گردشگری و سواد رسانه ای رونمایی و 150 نفر از برگزیدگان حوزه‌های مختلف صداوسیمای استان مرکزی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر امیر هوشنگ آذردشتی، مدیرکل شبکه آفتاب در این مراسم، از  از  توفیقات این مرکز در مدت یکسال و کسب افتخار در بیش از ۳۰ جشنواره ملّی و بین المللی یاد کرد و گفت:

در ارزیابی ستادی اخیر فصل زمستان سازمان صداوسیما، در حوزه رادیو ۱۴ % افزایش مخاطب داشته ایم که در عصر حاضر که نگه داشتن مخاطب بسیار کار دشواری است، افزایش مخاطب در یکی از برنامه‌های پرمخاطب صبح جمعه در رادیو آفتاب با بیش از ۳۰۰۰ پیامک ارسالی از سوی مخاطبین، در میان شبکه‌های استانی اتفاقی مهم و بی سابقه است.

وی افزود: در حوزه خبر رتبه دوم را در میان خبرگزاری‌های کشور داریم و در بیش از ۸ گزارش خبری رتبه‌های برتر مختلفی را کسب کرده ایم. آذردشتی با بیان اینکه معاونت فضای مجازی شبکه آفتاب برنامه‌های بسیار خوبی را با موضوع گردشگری و چهل سالگی انقلاب اسلامی در سال جاری تولید کرده است گفت: در معاونت سیمای مرکز هم بیش از 68 % مخاطب داریم که میزان رضایت آنها بالای 90 % است.

 سید علی آقازاده، استاندار مرکزی ضمن تجلیل از کارکنان رسانه ملی گفت: انعکاس فعالیت حضور مردم در مناسبت‌ها و مراسم متعدد از روز قدس تا دهه فجر و دیگر مناسبت‌ها باعث شد مردم امید و اعتمادشان بار دیگر به نظام اسلامی و کشورشان بیشتر شود و این کار موجب افزایش روحیه عمومی‌شد. آقازاده همچنین افزود: این کار بزرگی است که رسانه ملی با ابتکارات خیلی خوب خود توانسته است برنامه‌های جذابی را ارائه دهد و امروز تجّلی این مهّم را در صداوسیمای استان خود مشاهده می‌کنیم.

در این مراسم سه اثر مرتبط با حوزه گردشگری شامل ۱۰۰ قطعه کوتاه ۳ الی ۵ دقیقه ای و نیز یک اثر در حوزه سواد رسانه ای شامل: یک مجموعه آموزشی(کتاب و سی دی صوتی) با عنوان « چهل گفتار در سواد رسانه ای» با تألیف و کارشناسی دکتر امیر هوشنگ آذردشتی، رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از بیش از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان شبکه آفتاب تجلیل شد.

 

تصاویر

امتیاز شما