امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از جایگاه صنعت نفت در اقتصاد کشور تا چشم انداز گسترش صادرات محصولات نفتی

مشاهده ۴۷۰
۱۳۹۷/۱۲/۲۷- ۱۵:۲۶

رادیو اقتصاد سه‌شنبه 28 اسفند در برنامه‌های «روز از نو»، «رویش»، «ایستگاه نود و هشت» و ... به مباحث جایگاه صنعت نفت در اقتصاد کشور، چشم انداز گسترش صادرات محصولات نفتی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «روز از نو» سه شنبه 28 اسفند به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت، با موضوع جایگاه و اهمیت صنعت نفت در اقتصاد کشور پخش می‌شود. رضا وثوقی، مدرس دانشگاه و کارشناس نفت درمورد جایگاه و اهمیت صنعت نفت در اقتصاد کشور صحبت می‌کند. در این برنامه با آیتم‌هایی مانند راه از بی راه و کارآفرینی با شنوندگان همراه می‌شویم. برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 6:30 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» سه‌شنبه 28 اسفند، سید علیرضا شجاعی عضو هیأت مدیره انجمن‌های فناوری، نوآوری و تجاری سازی به همراه محمدامین میرکوهی، مخترع و کارشناس حوزه کسب‌وکار درباره نوآوری‌ها در کسب‌وکارهای نوروزی مطالبی را توضیح می دهند. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب‌وکار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سواد‌کوهی ساعت 8 شنوندگان را همراهی می‌کند.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه شنبه اهمیت انتخاب حمل و نقل را بررسی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 روی آنتن می‌رود.

همچنین در برنامه «خانه تا کارخانه» فردا طهمورث لاهوتی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درمورد موفق ترین بخش در صنایع کوچک در سال 97صحبت می‌کند. بیان تجارب و اقدامات توسعه ایی، بیان توانمندی‌ها با توجه به ترغیب فعالان در صنایع کوچک و متوسط از دیگر مباحث مطرح در برنامه است. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «راه ابریشم» 28 اسفند عوض محمدپارسا، رئیس هیات مدیره فدراسیون صادرات انرژی درباره چشم انداز گسترش صادرات محصولات نفتی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «نود و هشتی‌ها» سه شنبه 28 اسفند ماه، با توجه به روزهای پایانی، به موضوع تحلیل و ارزیابی شنونده‌ها از «نود و هشتی‌ها» و مباحث اقتصادی آن در سال 98 اختصاص دارد. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 شنیده می‌شود.

همچنین در برنامه «روستای ما» فردا، ناصر بیات کارشناس برنامه ریزی روستایی درمورد اصول گردشگری روستایی مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود.

گفتنی است در برنامه «شب آفتابی»سه شنبه 28 اسفند، میثم شفیعی، مدرس دانشگاه درمورد مشاوره کسب‌وکارهای کوچک صحبت می‌کند. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی شنبه تا پنج شنبه از ساعت 23 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما