امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه پنج سیما در نوروز 98

مشاهده ۱۰۴۶
۱۳۹۷/۱۲/۲۷- ۱۳:۲۹

شبکه پنج سیما همزمان با آغاز نوروز و نو شدن طبیعت با ویژه برنامه‌های جذاب و شاد نوروزی همچون «شب فیروزه‌ای»،«دلصدا»، «مسابقه منچ»، «تهرانگرد»، و ... به استقبال بهار 98 می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با ویژه برنامه‌های «بهار جان»، «شب فیروزه‌ای»، «دوستت دارم مادر»، «دوست دارم پدر» و «دلصدا» در نوروز مهمان خانه مخاطبان می‌شود. «بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما، به تهیه‌کنندگی محمد قنبری است که با آیتم‌های جذاب و متنوع به استقبال نوروز 98 می‌رود. این ویژه برنامه با اجرای هیراد حاتمی و حمید گودرزی از شب 27 اسفندماه به مدت 3 شب روی آنتن می رود. دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، اجرای کنسرت زنده، میان برنامه و... از بخش‌های برنامه است.

ویژه‌ برنامه دیگر شبکه پنج سیما «شب فیروزه‌ای» است که طبق سنوات قبل در ایام تعطیلات مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد قنبری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی با حضور مردم و هنرمندان از برج میلاد به روی آنتن می‌رود. این برنامه از 1 فروردین ساعت 21:30 با آیتم‌های دعوت از مهمان، تقلید صدا، میان برنامه‌های شاد و... همراه بینندگان می‌شود. برنامه تولیدی «دلصدا  از 2 فروردین ماه ساعت 20 به تهیه‌کنندگی میثم محمد حسنی و با اجرای کامران تفتی بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این ویژه برنامه با محور موسیقی و سرود است که 4 قسمت آن در نوروز پخش می‌شود و بعد از تعطیلات به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت 20 مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج می‌شود.

برنامه ترکیبی «دلصدا» با آیتم‌هایی همچون اخبار و حواشی دنیای هنر، خاطره بازی، گفت‌وگو با مهمان برنامه و ... همراه است. ویژه برنامه «دوستت دارم مادر و دوستت دارم پدر» دیگر برنامه گروه اجتماعی است که از میلاد با سعادت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، با تهیه‌کنندگی و اجرای سید کاظم احمدزاده روی آنتن شبکه پنج می رود . این برنامه در تعطیلات نوروز هر شب ساعت 20 با موضوع ترویج فرهنگ احترام به والدین و دست‌بوسی از آنها پخش می‌شود. مسابقه تلویزیونی «منچ»، کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما، به تهیه‌کنندگی عباس مهین‌رنجبر و کارگردانی داریوش کفایتی ساعت 15:30 تقدیم بینندگان می‌شود. مجری طرح این مسابقه شرکت صوتی و تصویری سروش است.

مسابقه تلویزیونی «منچ» در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود. این برنامه در 20 قسمت تولید شده است که در هر برنامه چهار تیم چهار نفره به رقابت در مسیر مسابقه منچ می‌پردازند. برنامه «دستخط» در تعطیلات نوروز ساعت 11:40 دقیقه، میزبان 16 چهره‌ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از جمله علی اکبر صالحی، مسعود پزشکیان، علیرضا محجوب، عماد افروغ، علیرضا مرندی، محسن‌ هاشمی ، مرضیه دستجردی و ... خواهد بود. محمدحسین رنجبران تهیه‌، اجرا و سردبیری برنامه «دستخط» را برعهده دارد. برنامه «تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما در نوروز 98 به سراغ جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر و استان تهران می رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی سجاد مشحون در 15 قسمت خواهد بود.

گشت و گذار با هنرمندان، پیاده گردی، معرفی مکان‌های گردشگری و... از بخش‌های این برنامه است. این برنامه ساعت 17:40 روی آنتن شبکه پنج سیماست. برنامه «تانیایش» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که در ایام تعطیلات ساعت 12:30 با موضوعات نوروزی همچون خداشناسی با تدبر در طبیعت، نوروز در کلام معصومین، شادی و نشاط، آداب معاشرت در نوروز، نوروز فرصتی برای قوام خانواده و...بر روی آنتن می رود. «راهیان نور» از جمله برنامه‌های نوروزی شبکه پنج سیما است که ساعت 9:20 صبح با مخاطبان همراه می‌شود. در این برنامه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شامل جبهه‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پوشش تصویری داده شده است.

سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت در ژانر طنز خانوادگی، با موضوع حمایت از کالای ایرانی در ایام نوروز ساعت 23 تقدیم بینندگان می‌شود. اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی و ... از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند. همچنین گروه تامین شبکه پنج سیما، در ایام تعطیلات نوروزی با 17 فیلم سینمایی و تلویزیونی از برترین‌های سینمایی ایران و جهان  با مخاطبان همراه می‌شود.

پخش فیلم‌های سینمایی این شبکه از روز 29 اسفندماه ساعت 13:30 شروع و تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. «یورش، تاکسی 5، مکانیک، کارآگاه خصوصی 1 و 2، آلفا، مرد مورچه‌ای و زنبور، خشم، سوختن و ... » عناوین فیلم های سینمایی شبکه پنج سیما است. مسابقه زنده تلفنی «بر خط شو» نیز در ایام تعطیلات نوروزی مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. این مسابقه طبق روال هر شب ساعت 21 با اجرای بهروز تشکر بر روی آنتن شبکه پنج سیما‌ می‌ رود. گفتنی است منتخب برنامه «اختیاریه» نیز در ایام نوروز هر روز ساعت 9:50 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این برنامه با شخصیت‌های شناخته شده فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و علمی‌گفت‌وگو می‌کند. سید مرتضی فاطمی تهیه‌کننده و مجری این برنامه و فواد صفاریان‌پور کارگردان این برنامه تلویزیونی است.

امتیاز شما