امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو تهران اعلام شد

مشاهده ۳۳۰
۱۳۹۷/۱۲/۲۷- ۰۸:۵۳

شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی، برنامه‌های راهیان نور و دفاع مقدسی، مبعث پیامبر اکرم (ص) و برنامه‌های ویژه ایام شهادت و... در تعطیلات نوروزی همراه شما مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پارک شهر» ویژه سال تحویل تدارک دیده شده که 29 اسفند، به صورت زنده با حضور مهمانان ویژه از هنرمندان، مسئولین و خواننده‌های مردمی و... از ساعت 19 تا پایان سال تحویل، شما خوبان را همراهی می‌کند. گفت‌وگو با ورزشکاران، مدیران ورزشی و تمام کسانی که نقشی در ورزش ایران و تهران دارند، را در ایام نوروز از ویژه برنامه «ورزشگاه تهران» دنبال کنید. گفت‌وگوی ویژه رادیو تهران با ورزشکاران از 1 تا 16 فروردین، ساعت 16 و تکرار آن ساعت 20 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش خواهد شد. محمد رویانیان، عباس جدیدی، چلنگر، پرویز برومند، سیدعلی اکبر حیدری ورزشکاری که مدالهایش را برای رهایی یک اعدامی هدیه کرد، از مهمانان برنامه هستند.

برنامه «بهار دلنشین» ترانه‌ها و تصنیف‌های اصیل ایرانی را در شاخه‌های مختلف موسیقی همچون پاپ، محلی و ... پخش می‌کند. مخاطبان می‎توانند این برنامه را ساعت  12:30 دقیقه بشنوند. برنامه «تهران من» در ایام نوروز به صورت ویژه از ساعت 18 با بخش‌های شاد و متنوع روی آنتن می‌رود. در بخش تهرانگردی به مکان‌های دیدنی تهران سر زده می‌شود. گزارش از اقوام مختلف ایران که در تهران سکونت دارند، گفت‌وگوی سیاسی سال و گفت وگو با مسئولین و کارشناسان با موضوع شعار سال، سمفونی سوژه‌ها با اجرای نوید عظیمی درباره اخبار طنز سال و مجازی گرام از دیگر آیتم‌های برنامه است.

مسابقه «گل و بلبل» از 1 تا 16 فروردین، ساعت 16:30 دقیقه پخش می‌شود و شامل بخش‌هایی همچون اطلاعات عمومی، ایمنی سفر، کمک‌های اولیه، گردشگری و بخش های سرگرم کننده مثل بازیگری و... است. شنوندگان می‌توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن 22652466یا 22652465 یا از طریق شماره 3000094 در مسابقه عیدانه رادیو تهران شرکت کنند. 

برنامه «ترانک» توام با موسیقی، ترانه و گفتارهای کوتاه بهاری و نوروزی تدارک دیده شده است، حرف‌هایی که گاه به زبان طنز و شوخی بیان می‌شود و گاه توام با جملات امید‌بخش است. محور برنامه پخش ترانه‌های بهاری و نوروزی به همراه نقل تقویم تاریخ و توصیه‌های سفر برای مخاطبان است. شما همراهان همیشگی رادیو تهران می توانید هر روز  این برنامه را از ساعت 14 بشنوید. همچنین گلچینی از طنزهای سریال‌هایی همچوی «ساختمان پزشکان، پایتخت، پاورچین، شب های برره» و... و فیلم‌های سینمایی «مارمولک، مدرسه موشها» و... در ایام نوروز از  برنامه «شهر فرنگ» رادیو تهران پخش می‌شود. شما مخاطبان می‌توانید «شهر فرنگ» را هر روز ساعت 13:40 دقیقه و ساعت 15:35 دقیقه به تهیه‌کنندگی امیر بنی‌هاشمی‌ بشنوید.

«گردونه» را در ایام نوروز با معرفی مکان‌های دیدنی و تفریحی استان تهران و نقاط گردشگری و تاریخی،  ساعت 9 صبح، به مدت 60دقیقه از رادیو تهران خواهید شنید. برنامه «گردونه» در تعطیلات نوروزی با محور خانواده و بخش‌های نمایشی و روایت و نقل قول‌ها به خانه‌های مخاطبان می رود. رادیو تهران با محور چهره‌های خبرساز سال 97 شانزده برنامه با عنوان «بوستان گفتگو» را برای پخش در ایام نوروز تولید کرده‌است. در این برنامه با شخصیت‌های شناخته شده سیاسی که در سال گذشته در کانون اخبار و رویداد‌های سیاسی قرار داشته اند، گفت‌وگو می‌شود.

«گفتگوی عیدانه» در یک فضای صمیمی طراحی شده است که تا شانزدهم فروردین ماه، ساعت 15 از رادیو تهران پخش می‌شود. همچنین برنامه «گل محمدی» ویژه مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به مدت 90 دقیقه در رادیو تهران تولید شده است، در این برنامه سعی شده با دو رویکرد فرهنگی و معارفی، موضوع مبعث واکاوی شود. برقراری ارتباط با مناطق عملیاتی و پخش گزارش‌های مرتبط، گفت‌وگو با مسئولان ستاد راهیان نور و انعکاس برنامه‌ها را در طول روز در چندین بخش از برنامه «راهیان نور» خواهید شنید. گفتنی است برنامه‌هایی همچون ترنم، بهار دلنشین، خندآهنگ، دور عاشقی، کوله پشتی و.... از دیگر برنامه‌هایی است که از رادیو تهران تولید شده است.

 

 

امتیاز شما