امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از بهترین فرصت‌های کسب‌وکار در سال 98 تا امنیت در خریدهای اینترنتی نوروزی در رادیو اقتصاد

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۷/۱۲/۲۶- ۱۵:۳۱

رادیو اقتصاد دوشنبه 27 اسفند در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث بهترین فرصت‌های کسب‌وکار در سال 98، امنیت در خریدهای اینترنتی نوروزی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه 27 اسفند روانشناسان درخصوص عامل های ایجاد امید و انگیزه و ایده‌پروری مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه 27 اسفند ماه، با بررسی عملکرد سازمان برنامه و بودجه به منظور تحقق شعار سال تقدیم شما می‌شود. اقدامات انجام شده برای حمایت از کالای ایرانی و ارزیابی اقدامات از دیگر موضوعاتی است که در برنامه مطرح می‌شود. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «خوشه چین» دوشنبه کامران پورمقدم، رئیس شورای عالی جنگل مرتع و آبخیزداری کشور درخصوص سیاست‌گذاری‌های شورای عالی جنگل مرتع و آبخیزداری در حفظ جنگل‌های کشور صحبت می‌کند. وضعیت جنگل‌های شمالی کشور و برنامه‌های حفظ آنها، وضعیت جنگل‌های غرب کشور و برنامه‌های حفظ آنها و ... از دیگر مقولات این برنامه است. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 از رادیو اقتصاد شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «اقتصاد مجازی» 27 اسفند، جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل کشور به همراه تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران درمورد امنیت در خریدهای اینترنتی نوروزی مطالبی را عنوان می‌کنند. لزوم توجه کاربران به جزئیات خرید اینترنتی، لزوم تامین امنیت در پلتفورم های خرید اینترنتی، متولیان دولتی نظارت بر شرکت‌های خرید و فروش اینترنتی از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 به گوش می‌رسد.

برنامه «چالش» امروز به ایجاد بسترهای فوری برای بهبود شاخص کسب‌وکار اختصاص دارد. همکاری بخش خصوصی و دولتی، عمل به اصل 44 قانون اساسی، ترسیم چشم انداز کسب‌وکار و ... از دیگر مباحث قابل طرح در این برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی ساعت 15 از رادیو اقتصاد تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه 27 اسفند، دست اندرکاران درباره تجربه‌های اقتصادی سال 97 و آثار اقتصادی آن و راهکارهای بکار گرفتن این تجربه‌ها در سال 98 گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی  شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 روی آنتن می‌رود.

برنامه «روستای ما» امروز شنوندگان را با روستای تلوباغ مازندران آشنا می‌کند. ناصر بیات، کارشناس برنامه‌ریزی روستایی درباره روستای تلوباغ مازندران صحبت می‌کند. معرفی تلوباغ و فعالیت روستاییان، دسته بندی فعالیت های روستاییان و اشتغال زایی از دیگر مباحثی است که در برنامه بیان می‌شود. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی ، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما