امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

عیدانه‌های رادیو صبا در نوروز 98

مشاهده ۵۳۲
۱۳۹۷/۱۲/۲۵- ۱۳:۱۳

شبکه رادیویی صبا به مناسبت آغاز سال 1398 با برنامه‎های نوروزی شاد و مفرح مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صبا 1-28-27 » عنوان ویژه برنامه‌ای است که روز چهارشنبه 29 اسفند در لحظات تحویل سال از ساعت 21 تا 2 بامداد به صورت زنده روی آنتن می‌رود. بخش‌های جذاب به همراه موسیقی‌های شاد و متنوع رنگ و بوی عیدانه به این برنامه می‌بخشد. در این ویژه برنامه سعی می‌شود با دعوت از هنرمندان و چهره‌های شاخص سال 1397 در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری، لحظه‌های خوشی برای مخاطبان فراهم شود. ویژه برنامه «صبا 1-28-27» در دو استودیوی تولید و پخش همزمان تهیه می‌شود. یک مجری با مهمانان در استودیوی تولید گفت‌وگو می‌کند و دو مجری دیگر نیز به همراه خوانندگان، نوازندگان و بازیگران از طریق استودیو پخش به صورت زنده با شنوندگان همراه می‌شوند. عباس پیری تهیه کننده این ویژه برنامه است و امیر زنده دلان، پیمان قریب پناه و لاله جلال آبادی نیز اجرای آن را بر عهده دارند. «عید صبا» ویژه برنامه‌ای است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه روی آنتن می‌رود. رویکرد این ویژه برنامه شوخی با مشاغل مختلف است، از این رو با شغل‌هایی مرتبط با ایام نوروز مثل فروشنده لوازم سفر، راننده اتوبوس، فیلمبردار جشن‌ها، ماهی فروش، میوه فروش و... شوخی می‌کند. عصر مهمانی، عصر عیدی، عصر سفر، عصر لبخند و... از جمله آیتم های شاد و طنز در این برنامه است. در این برنامه سجاد کلبادی نژاد تهیه‌کننده و امیر زنده‌دلان، نازنین مهیمنی و آسیه گرجی به عنوان مجری بازیگر با مخاطبان همراه هستند. حامد کریمی، امیر زنده‌دلان، معصومه پاکروان و سمیه قاسمی نیز نویسندگی «عید صبا» را بر عهده دارند. امیر عضد نیز گزارش های طنز مردمی را تهیه می‌کند.

«صبا نوروز» عنوان ویژه برنامه‌ای صبحگاهی با محور نوروز و آغاز سال نو است که سعی دارد با آیتم‌های طنز، دقایق مفرحی را برای شنوندگان فراهم کند. دایی جان فندق، ماجراهای عیدی، ماجراهای پوریا و جدایی حمید از خونه تکونی از جمله آیتم‌های نمایشی طنز در این برنامه است. موضوعاتی همچون عیدی دادن، عیدی گرفتن، پرخوری، مسافرت، استراحت، دید و بازدید و.... سوژه‌های «صبا نوروز» هستند. این ویژه برنامه با تهیه‌کنندگی رضا عزتی، نویسندگی معصومه پاکروان و با اجرای مجید عسگری و صاحبه عظیمی‌ شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 از رادیو صبا پخش می‌شود.

«کارت هدیه» یک برنامه‌ای ترکیبی و شاد است که قصد دارد رشته‌های ورزشی مختلف را معرفی و با آن‌ها شوخی کند. گزارش و آیتم‌های نمایش طنز بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهد. این برنامه به تهیه‌کنندگی سجاد کلبادی نژاد، نویسندگی حمید پارسا با اجرای مهدی پر، علیرضا دیلمی و مجید عسگری تقدیم شنوندگان رادیو صبا می‌شود. «کارت هدیه» روزهای پنجشنبه ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه با مخاطبان همراه می‌شود.

ویژه برنامه «روز صبا نوروز صبا» به مناسب آغاز سال جدید و ایام نوروز لحظه‌های شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. تقویم نوروزی، خانواده من، خبرنگار واحد اینجا، داستان‌های کامی و کریم و غریب از جمله آیتم‌های طنز در این برنامه شاد است. ویژه برنامه «روز صبا نوروز صبا» را دو گروه برنامه‌ساز تهیه و اجرا می‌کنند. در گروه اول علیرضا محمدنیا تهیه‌کننده، نگین خواجه‌نصیر و علیرضا تابان گوینده، ابوالفضل طاهری نویسنده، امیر عضد گزارشگر و در گروه دوم سحر جولایی تهیه‌کننده، محمدرضا قلمبر و گلچهره زند گوینده، مهدی پوراسماعیلی نویسنده و سجاد کلبادی نژاد دستیار تهیه مخاطبان را همراهی می‌کنند. این برنامه شاد نوروزی از یکم فروردین روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 10:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ، ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

برنامه «صباهنگ» با پخش ترانه‌های برگزیده و خاطره‌انگیز، لحظه‌های خوشی را برای مخاطبان فراهم آورد. برنامه «صباهنگ» شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 17:30 به تهیه‌کنندگی رضا عزتی با اجرای پیمان قریب پناه، مهبد قناعت پیشه و علیرضا تابان روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود. «شکوفه‌های بهاری» ویژه برنامه‌ای ترکیبی است که شامل بخش‌های متنوعی همچون نمایش طنز، حکایت، روایت داستان، شعر، ضرب‌المثل و... است. در این برنامه الهه بیات نویسنده و تهیه‌کننده و امین ضیایی گوینده_بازیگر همراه مخاطبان هستند.

«شکوفه‌های بهاری» در ایام نوروز هر شب ساعت 21 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو صبا می‌شود. جنگ «شکرپنیر» در ایام نوروز هر روز با آیتم‌های نمایشی طنز با موضوع پرواز نوروزی تقدیم مخاطبان می‌شود. این جنگ به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی‎نیا، کارگردانی نگین خواجه نصیر و اجرای سید مهدی مفیدی راد به روی آنتن می‌رود. نویسندگان این برنامه نیز زهرا داوری کیا، مونا صفی، سید ابوالفضل طاهری و علی بنه‌گزی هستند و علی احمدی‎شیرین هم شاعر برنامه است. مهدی اسماعیلی نیز به عنوان گزارشگر مخاطبان «شکرپنیر» را همراهی می‌کند. این برنامه در ایام نوروز جمعه‌ها از ساعت 18 تا 19 روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا قابل دریافت است.

«پیک شادی» عنوان ویژه برنامه‌ای است که با الهام از تکالیف و پیک‎های نوروزی که برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود، به موضوعات مختلفی از قبیل خانه‌تکانی، دید و بازدید، لباس نو، عیدی گرفتن، تعطیلات عید، سفر و... می‌پردازد. مخاطبان می‌توانند این برنامه نمایشی طنز را با تهیه‌کنندگی الهه بیات و با بازی عالیه سادات جعفری و محسن دین محمد هر روز ساعت 6:45 از رادیو صبا بشنوند.

امتیاز شما