امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

از تبعات به نمایش گذاشتن زندگی در فضای مجازی تا سایه سنگین کنکور و آموزش‌های تئوری بر فعالیت‌های پژوهشی

مشاهده ۳۴۸
۱۳۹۷/۱۲/۲۱- ۱۵:۲۲

رادیو اقتصاد چهارشنبه 22 اسفند، در برنامه‌های خود به بررسی مباحث تبعات به نمایش گذاشتن زندگی در فضای مجازی، سایه سنگین کنکور و آموزش‌های تئوری بر فعالیت‌های پژوهشی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» چهارشنبه 22 اسفند، علی بیگی رئیس گروه تغذیه آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران درباره آبزی‌پروری در فضاهای مختلف مطالبی بیان می‌کند. انواع آبزیان سودده، کسب‌وکارهای پرورش آبزیان، راهکارهای سود‌آوری و ... از دیگر محورهای این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» چهارشنبه 22 اسفند، کارشناسان درباره تبعات به نمایش گذاشتن زندگی در فضای مجازی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. زیان‌های اقتصادی نمایشی کردن زندگی و راهکارهای پیشگیری از تبعات فضای مجازی از دیگر موارد قابل طرح در برنامه است. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» چهارشنبه رحیم محمدیان، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند، توصیه‌هایی فنی برای کشت چغندر قند بهاره را بیان می‌کند. از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می‌توان به بقایای گیاهی کشت قبل و راهکارهای استفاده از این بقایا و مقدار بذر موردنیاز کشت چغندرقند بر حسب هکتار اشاره کرد. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، ساعت 13:30، پخش می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» 22 اسفند، مهندس محمد کاشی، مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات، درباره چالش‌های سامانه‌های خرید بلیطی اینترنتی در سفرهای نوروزی صحبت می‌کند. راهکارهای انتخاب وسیله نقلیه و رزرو و خریداری بلیط از طریق سامانه‌های اینترنتی، مزایا و معایب بهره‌برداری از این درگاه‌های اینترنتی، نحوه نظارت بر عملکرد سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط در سفرهای نوروزی، راه حل رفع موانع احتمالی موجود از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «چالش» فردا به موضوع چگونگی صیانت از ذخایر گازی کشور برای افق‌های پیش رو اختصاص دارد. نقش تعیین ‌کننده گاز در جهان و برای ایران، توسعه راهبردهای گازی چندجانبه و ایجاد بستری برای رسیدن به انر‍ژی‌های جدید از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی ساعت 15 پخش می‌شود.

در برنامه «تدبیر» چهارشنبه 22 اسفند، جواد بقایی، مدیر اجرایی موسسه پژوهشی دانش‌آموزی، سهند غلامحسینی کارشناس و مشاور کسب‌وکار و امیرحسین عرب‌پور دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی درخصوص سایه سنگین کنکور و آموزش‌های تئوری بر فعالیت‌های پژوهشی گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب‌و کار است که به تهیه‌کنندگی اسماعیل علی‌پناه ساعت 16:30پخش می‌شود.

همچنین در برنامه «نود و هشتی‌ها» فردا حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون رقابت خصوصی‌سازی و سلامت اداری اتاق ایران درخصوص اهمیت توجه به بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی و اهمیت خصوصی‌سازی مناسب شرکت‌های دولتی با شنوندگان صحبت می‌کند. برنامه «نود‎وهشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «روستای ما» چهارشنبه ناصر بیات، کارشناس برنامه‎ریزی روستایی درباره ظرفیت‌های روستای عبدآباد مطالبی عنوان می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 شنیده می‌شود.

گفتنی است برنامه «ساعت صنعت» فردا، به موضوع جایگاه بین‌المللی و صادراتی صنعت فایبرگلاس می‌پردازد. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما