امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

استقبال پرشور امید از بهار

مشاهده ۵۳۶
۱۳۹۷/۱۲/۲۱- ۱۱:۳۶

ویژه برنامه‌های شبکه امید از 29 اسفند تا 17 فروردین برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ای پخش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جهان ورزش» با آیتم‌های مختلف و با حضور قهرمانان فدراسیون‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی و تقویم ورزشی نوجوانان و جوانان در سال گذشته پخش می‎شود. همچنین این برنامه با پخش مستندهای ویژه و خاص ورزشی درباره ستارگان فوتبال و دیگر رشته‌ها، پخش تصاویر سرگرم‌کننده و خنده‌دار حوادث ورزشی و همچنین آیتم نبرد ربات‌های خارجی به تهیه‌کنندگی حسین اسماعیلی و اجرای مهدی واعظی و هادی خضاب هر روز از اول فروردین در 17 قسمت 75 دقیقه‌ای با مخاطبان شبکه امید همراه می‎‌شود.
ویژه برنامه «نبرد ربات‌ها نیز در ایام نوروز با پخش مسابقه بین ربات‌های جنگجو در شهر کرمان برگزار می‌شود. هدف از تولید و پخش این برنامه نشان دادن توانمندی‌های نوجوانان در ساخت ربات‌های جنگی و استفاده آنان از علم و فناوری‌های نوین در 32 گروه حذفی و در دو رشته کلاس ربات‌های 30 و 60 کیلوگرم به تهیه‎کنندگی غلامرضا بختیاری از 29 اسفند در 16 قسمت 27 دقیقه‌ای هر روز برای علاقه‎مندان پخش خواهد شد.
ویژه برنامه «فوق العاده» نیز معمول هر سال به تهیه‎کنندگی هومن ستوده و اجرای رامتین چیت‎سازان با پخش آیتم‌های مختلف سرگرم‎کننده، گفت‎وگو با نوجوانان و غیره در ایام نوروز پخش می‎شود.
پخش زنده مراسم اعتکاف نوجوانان در مساجد و گفت‎وگو با آن‌ها از دیگر برنامه‌های این شبکه در روزهای پایانی اسفند ماه است. برنامه «رسانش» در ایام عید با پخش 16 فیلم و انیمیشن‌ برتر سینمای جهان که برنده اسکار و یا نامزد اسکار در 5 سال اخیر بوده‎اند، به تهیه‎کنندگی محمودرضا منتظری و با اجرای سینا هوشمندی‎نژاد تقدیم مخاطبان می‌شود.
برنامه «دفترچه خاطرات» در روز 12 فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی‌، با پخش آیتم‎های مختص این روز، با حضور دکتر محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی به تهیه‎کنندگی روح‎الله عبدالهی و با اجرای نوجوانان پخش خواهد شد. این شبکه در حوزه تامین با پخش برترین فیلم‌ و انیمیشن‌های سینمایی مختلف حوزه نوجوان که برای اولین بار از شبکه امید پخش می‌شود، اوقات خوشی را در ایام نوروز برای نوجوانان رقم می‎زند.

امتیاز شما