امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از رسیدگی به مشکلات صنعتگران تا اهمیت مبارزه با قاچاق پوشاک

مشاهده ۲۹۲
۱۳۹۷/۱۲/۲۰- ۱۵:۳۹

رادیو اقتصاد سه‌شنبه 21 اسفند در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «ارمغان طبیعت» و ... به مباحث رسیدگی به مشکلات صنعتگران، اهمیت مبارزه با قاچاق پوشاک و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه‌شنبه 21 اسفند، کارشناسان درخصوص نگاه دقیق‌تر به سفرهای نوروزی به عنوان یک فرصت اقتصادی گفت‌وگو می‌کنند. تعمق و تامل در محیط‌های مختلف در سفرهای نوروزی، استفاده از تجربه‌های موفق در خارج از محل زندگی و ... از دیگر مطالب این برنامه است. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 9  از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» سه‌شنبه 21 اسفند، مرضیه عیسوی معاون شیلات استان تهران و امیراحسان سلیمانی پرورش دهنده ماهیان زینتی درمورد آموزش پرورش ماهیان زینتی مطالبی را بیان می‌کنند. مجوزهای پرورش، حداکثر پرورش، با چند آکواریم باید شروع کرد؟، ریسک کار و بهترین فصل برای شروع کار از دیگر موضوعات مطرح است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی الهام مصطفوی ساعت 13:30 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «خانه تا کارخانه» سه‌شنبه رمضان خان‌محمدی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های استان زنجان درمورد مشکلات صنعتگران در شهرک صنعتی زنجان صحبت می‌کند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «راه ابریشم»21 اسفند ایمان‌هاتفی، کارشناس طراحی ساختار بسته بندی و چاپ ، نمونه‌های موفق از بسته بندی صادراتی را معرفی می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 به سمع شنوندگان می‌رسد.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» امروز بهرام شهریاری، نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران درخصوص اهمیت مبارزه با قاچاق پوشاک در رونق تولید داخلی پوشاک و اهمیت بازاریابی مناسب در صادرات محصولات نساجی، مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17همراه مخاطبان خواهد بود.

در برنامه «روستای ما» امروز بهزاد کامرانی، بخشدار مرکزی قلعه گنج درباره امکانات روستای چهل منی صحبت می‌کند. معرفی وضعیت روستا توسط بخشدار، معرفی زمینه‌های اشتغال و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 پخش می‌شود.

در برنامه «شب آفتابی» امروز محمدرضا انصاری، کارشناس برندینگ درباره خلاقیت در کسب و کار مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. مشاوره کسب و کارهای کوچک، مشاوره بازاریابی، مشاوره مشاغل خانگی، مشاوره در حوزه کسب و کارهای خدماتی از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی شنبه تا پنج شنبه از ساعت 23 از رادیو اقتصاد روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما