امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد

از اصول مذاکره تجاری تا مشکلات ایجاد اشتغال در بستر فضای مجازی

مشاهده ۳۸۷
۱۳۹۷/۱۲/۱۹- ۱۵:۲۵
تعداد بازدید:387

رادیو اقتصاد دوشنبه 20 اسفند در برنامه‌های خود، مباحث متعددی چون اصول مذاکره تجاری، مشکلات ایجاد اشتغال در بستر فضای مجازی و ... را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» دوشنبه 20 اسفند، اصول مذاکره تجاری را خدمت شنوندگان بیان می‌کند.

میثم نصیری مدرس دانشگاه و کارشناس کسب و کار در این برنامه در مورد اصول مذاکره تجاری مطالبی را بیان می‌کند.

انواع مذاکرات مستقیم و غیرمستقیم ، روش ها و تکنیک های مذاکره قراردادهای تجاری داخلی و خارجی، توسعه آگاهی تجاری و نقش آن بر موفقیت مذاکرات از دیگر موارد این برنامه می‌باشد.
برنامه "رویش" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی نازنین کتابچی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه 20 اسفند، با موضوع مزیت‎ها و معایب خرید از دست ‌فروش‎ها در خدمت شنوندگان خواهد بود.

مسئولان و کارشناسان در برنامه فردا راجع به مزیت‎ها و معایب خرید از دست ‌فروش‎ها، مزیت‌ها و معایب خرید از مغازه‌ها و راهکارهای خرید بهتر با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‎کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «خوشه چین» دوشنبه 20 اسفند، به سراغ آماده‎سازی بستر کشت بهاره چغندرقند می‎رود.

رحیم محمدیان عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند در این برنامه  در خصوص آماده سازی بستر کشت بهاره چغندرقند مطالبی را به سمع شنوندگان می‎رساند.

اهمیت آماده‎سازی زمین در میزان تولید، روش های آماده سازی زمین کشت بهاره چغندرقند و ... از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود.

برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‎کنندگی مهدی شیار شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» دوشنبه 20 اسفند، راهکارهای مقابله با آسیب های اقتصادی نرم افزارهای مزاحم را بیان می‌کند.

دکتر حسین نوریخواه پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه در این برنامه راجع به راهکارهای مقابله با آسیب‎های اقتصادی نرم افزارهای مزاحم صحبت می‌کند.

از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می‎توان به انواع نرم افزارهای مزاحم تلفن همراه و روش های نصب آن‎ها توسط شرکت ها، آسیب‎های متعدد اقتصادی نرم افزارهای مزاحم تلفن همراه، نحوه رصد مسئولان بر عملکرد اپراتورها و تولیدکنندگان نرم‎افزار تلفن همراه، راهکارهای مقابله و پیشگیری از آسیب‎های نرم‎افزارهای مزاحم اشاره کرد.
برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار به تهیه‎کنندگی مطهره محرابی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 14 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» دوشنبه 20 اسفندماه، به سراغ مشکلات ایجاد اشتغال در بستر فضای مجازی می‎رود.

کارشناسان و دست‎اندرکاران در برنامه فردا در مورد مشکلات ایجاد اشتغال در بستر فضای مجازی صحبت می‌کنند.

خروجی ایجاد بازار مشاغل خانگی در فضای مجازی، نقش استان‌ها در طرح بازار مشاغل خانگی،  بررسی اهداف مهم ایجاد بازار مشاغل خانگی از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود.

برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی سید وحید موسوی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «تدبیر» دوشنبه 20 اسفند، مدیریت کسب و کار را در حوزه فعالیت های پژوهشی بررسی می‌کند.

سهند غلامحسینی کارشناس و مشاور کسب و کار، امیرحسین عرب پور دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و جواد بقایی مدیر اجرایی موسسه پژوهشی دانش آموزی در برنامه راجع به مدیریت کسب و کار در حوزه فعالیت های پژوهشی می‎گوید.

برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه 20 اسفند ماه، به راهکار کاهش ضایعات مواد غذایی  ختصاص خواهد داشت.

حسین بخشی کارشناس حوزه اقتصاد کشاورزی در این برنامه درباره راهکار کاهش ضایعات مواد غذایی می‎گوید.

میزان ضایعات مواد غذایی در کشور و دلایل آن،  توجه به آموزش و فرهنگ سازی در کاهش ضایعات مواد غذایی از دیگر عناوین مطرح در برنامه خواهد بود.
برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» دوشنبه 20 اسفند، روستای زردوکی را خدمت شنوندگان معرفی می‌کند.

مسعود حیدروند مجری طرح و آبادانی روستاهای قلعه گنج در این برنامه درباره روستای زردوکی مطالبی می‎گوید.

مشاغل روستا و ظرفیت‎ها، فعالیت های توسعه ای برای پیشرفت و آبادانی روستا از دیگر مواردی است که در برنامه روی آن‏‎ها بحث می‌شود.
برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» دوشنبه 20 اسفند، جایگاه فناوری را در توسعه صنعت فایبرگلاس بررسی می‌کند.

کارشناسان حوزه صنعت در برنامه فردا در خصوص جایگاه فناوری در توسعه صنعت فایبرگلاس با یکدیگر به بحث و گفت‏‎وگو می‎نشینند.

بروز کردن این صنعت، حضور پارک های علم و فناوری و دانش بنیان در این صنعت و ... از دیگر محورهای موضوعی است.

برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما