امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیش تولید «جشن سربرون» پس از نوروز آغاز می‌شود

مشاهده ۵۶۰
۱۳۹۷/۱۲/۱۹- ۰۸:۳۶

تهیه کننده «جشن سربرون» از آغاز تصویربرداری سریال در سال آینده به کارگردانی مجتبی راعی خبر داد.

«علی آشتیانی‌پور» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره آغاز مرحله پیش تولید این سریال گفت: به دلیل مشکلاتی که وجود داشت هنوز نتوانستیم مرحله پیش تولید را شروع کنیم و همچنان منتظر آخرین جلسه که قرار است از سمت سیما فیلم برگزار شود و نتیجه آن هستیم. 

وی ادامه داد: اگر همه برنامه‌ها طبق روال پیش رود به امید خداوند بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۸، پیش تولید را آغار خواهیم کرد. 

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: متن‌های این سریال به طور کامل توسط مجتبی راعی به نگارش درآمده است. 

وی درباره زمان شروع تولید «جشن سربرون» نیز بیان داشت: ان شاءالله از سال آینده تولید را آغاز خواهیم کرد. به این دلیل که کار سخت و پر پروداکشنی است باید قبل از شروع تولید تمامی مقدمات را فراهم کنیم تا حین تولید به مشکلی برنخوریم. 

به گزارش فارس، بازیگر نقش اصلی «جشن سربرون» مرد است و لوکیشن‌های این سریال در  تهران، شهرک سینمایی، فارس،کهکیلویه و بویراحمد و ... قرار دارد.

به گزارش فارس، این سریال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

امتیاز شما