امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

از راهکارهای غلبه بر موانع ذهنی شروع کارآفرینی تا پارامترهای دخیل در صادرات

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۷/۱۲/۱۸- ۱۵:۳۶

رادیو اقتصاد یکشنبه 19 اسفند در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «ارمغان طبیعت» و ... به مباحث راهکارهای غلبه بر موانع ذهنی شروع کارآفرینی، پارامترهای دخیل در صادرات و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» یکشنبه 19 اسفند دکتر محمدجواد ثابت، مشاور مدیریت و مدرس دانشگاه درمورد راهکارهای غلبه بر موانع ذهنی شروع کارآفرینی مطالبی را عنوان می‌کند. از دیگر موضوعات قابل بحث در برنامه می‌توان به موانع ذهنی کارآفرینی و دلایل ایجاد آن، روش‌های غلبه بر موانع کارآفرینی، اصلاح فکری کارآفرینی اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 19 اسفند، مسئولین درخصوص ضرورت توجه به نیازمندان در روزهای پایانی سال و برنامه‌ ریزی برای مدیریت مالی به منظور تامین هزینه کارهای خیر با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 از رادیو اقتصاد شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «ارمغان طبیعت» یکشنبه مرضیه عیسوی، معاون شیلات استان تهران به همراه افضل السادات شریفیان پرورش دهنده ماهیان زینتی در مورد انواع ماهیان زینتی برای پرورش مطالبی را بیان می‌کنند. بهترین ماهی‌های زینتی برای پرورش در منزل، کدام ماهی‌ها سود بهتری دارند، ابزارهای مورد نیاز برای پرورش، پرورش ماهیان زینتی در آب گرم یا سرد و نکات مهم در پرورش از دیگر مطالب مطرح در برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی الهام مصطفوی ساعت 13:30 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «راه ابریشم» 19 اسفند ایمان‌ هاتفی، کارشناس طراحی ساختار بسته بندی و چاپ درباره پارامترهای دخیل در صادرات مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «خانه تا کارخانه» فردا حمیدرضا خانپور، کارشناس صنایع کوچک و مدیرعامل شرکت شهرک‌های قزوین درمورد مشکلات شهرک صنعتی قزوین صحبت می‌کند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 15 به سمع شنوندگان می‌رسد.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» یکشنبه وحید شقاقی، اقتصاددان در مورد مزایا و معایب پرداخت یارانه نقدی و یارانه ارزی و کالایی مطالبی را به سمع شنوندگان می رساند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 پخش می‌شود.

امتیاز شما