امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

عیدانه صدا‌وسیمای مرکز سمنان به مخاطبان در نوروز98

مشاهده ۶۱۰
۱۳۹۷/۱۲/۱۸- ۱۳:۱۲

صدا‌وسیمای مرکز سمنان به مخاطبان خود در نوروز 98 ویژه برنامه‌های متنوعی را عیدانه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بوی بهار عطر یاس» در ایام نوروز از 29 اسفند، ساعت 9 و 18:30 بصورت زنده با هدف افزایش نشاط و اطلاع‌رسانی از صدای مرکز سمنان پخش می‌شود. «اینک بهار» ویژه برنامه تحویل سال نوی رادیو سمنان است که از ساعت 23 تا 2 بامداد بصورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود. 13 قسمت نمایش طنز رادیویی، معرفی آداب و رسوم مردم استان در نوروز با نام «نوروز در قومس»، مستند‎هایی با موضوع معرفی اماکن دیدنی و تاریخی استان و معرفی نقاط گردشگری کشور با عنوان «ایران را بگردیم» و پخش 17 قسمت مستند گزارشی از مناطق جنگی جنوب و کاروان راهیان نور با عنوان « به نیت دریا» از دیگر برنامه‌های رادیو سمنان در ایام نوروز است.

سیمای مرکز سمنان هم در آستانه سال نو و  به مناسبت میلاد امیر المومنین علی(ع) و روز پدر، 28 اسفند از ساعت 19 تا 23 با ویژه  برنامه زنده «بوی عیدی» ساعات خوشی را برای مخاطبان هم استانی فراهم خواهد کرد. این برنامه همچنین 29 اسفند به مناسبت تحویل سال نو، از ساعت 15 تا 2 بامداد با آیتم های شاد و متنوع به روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه «به وقت عید» از 1 تا 16 فروردین از ساعت 21 تا 22:30 به صورت زنده تقدیم بینندگان سمنانی می‌شود. دعوت از خوانندگان و بازیگران سینما و تلویزیون کشوری و هم‌استانی، حضور نخبگان و فرهیختگان هم استانی، دعوت از ورزشکاران، دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم، گزارش‌هایی از مسافران نوروزی در استان، اطلاع‌رسانی درباره وضعیت ترافیکی و آب‌وهوایی استان، برقراری ارتباط زنده با کاروان راهیان نور و اماکن مذهبی و آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) شهر سمنان و ... از بخش‌های برنامه است. برنامه کودک «شادی خانه»، ویژه برنامه خانواده «زیر یک سقف» ، پخش 16 قسمت فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در ایام نوروز، پخش دو سریال نوروزی، 16 عنوان مستند با موضوع معرفی نقاط دیدنی و تاریخی استان و کشور، ارتباط زنده با مناطق عملیاتی جنوب و کاروان‌های راهیان نور از دیگر برنامه‌های نوروزی سیمای مرکز سمنان است.

همچنین تهیه 24 مستند خبری ، چندین ارتباط زنده با شبکه خبر و تهیه گزارش‌های تولیدی از موزه‌های مردم‌شناسی استان، بخش‌هایی از برنامه‌های معاونت خبر مرکز سمنان در نوروز 98 است.

امتیاز شما