امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

در دنیای رسانه‌ها چه می‌گذرد

مشاهده ۴۰۹
۱۳۹۷/۱۲/۱۵- ۱۳:۵۱

برنامه «هفته نامه»، با بررسی سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و نشریات خبری، به زبان‌های فارسی، انگلیسی، اردو و عربی، با تهیه شش مقاله، به مرور و تحلیل سیاست‌های حوزه هند و پاکستان می‎پردازد و از محتوای مطبوعات منطقه و جهان می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال اردوی شبکه جهانی سحر در برنامه «هفته نامه» این هفته به سراغ موضوعات متعددی که در نشریات و خبرگزاری‌ها به چاپ رسیده، رفته است.
برنامه «هفته نامه»، با بررسی سایت‎ها، خبرگزاری‌ها و نشریات خبری، به زبان‌های فارسی، انگلیسی، اردو و عربی، با تهیه شش مقاله، به مرور و تحلیل سیاست‎های حوزه هند و پاکستان می‎پردازد و از محتوای مطبوعات منطقه و جهان می‌گوید. نخستین محور از مجله «دان» چاپ پاکستان به آزادی خلبان هندی در پاکستان پرداخته است.
روزنامه « نی نو» هندوستان هم با موضوع ساخت یادبود نظامیان هندی که در جنگ جهانی کشته شدند، مطالبی را به نگارش درآورده است.
خبرگزاری «تسنیم» ایران نیز در گزارشی علل شکست مذاکرات دونالد ترامپ و کیم جونگ اون روسای جمهوری آمریکا و کره شمالی را بررسی کرده است که در «هفته نامه» این هفته کانال اردو به آن می‌پردازد.
مجله آمریکایی « فارین پالیسی» موضوعی را در مقاله‌های خود گنجانده است با عنوان: «اروپا واقع گرایانه عمل نمی‌کند» که در واقع به سیاست خارجی اروپا اختصاص دارد.
مجله « القدس العربیه» چاپ لندن، موضوعی با عنوان «خطر جعلی سوریه به پایان رسید» چاپ کرده است.
این موضوع اشاراتی دارد به اینکه چطور در سال‌های اخیر برخی جریان‌های هم سو با آمریکا و برخی کشورهای غربی، به دنبال جوسازی علیه سوریه و رئیس جمهوری این کشور بودند و آن را عامل خطر معرفی می‌کردند.
مجله « جسارت» پاکستان هم به توطئه‌های دشمنان در برابر اسلام پرداخته است که در این برنامه بررسی می‌شود.
این برنامه با حضور حسام‎الدین مهاجری به عنوان مجری و همچنین احمد عباس به عنوان کارشناس و محسن روخ دوست در مقام تهیه‎کننده، تولید شده است که هر جمعه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 20 دقیقه، از کانال اردوی شبکه سحر پخش می‎شود.

امتیاز شما