امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نوروز با عیدمونه مرکز قم

مشاهده ۳۴۰
۱۳۹۷/۱۲/۱۳- ۱۳:۲۰

"عیدمونه" ویژه شب های نوروزی مهمان مخاطبان مرکز قم می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، "عیدمونه" ویژه  برنامه ای است با ساختار ترکیبی که با هدف یادآوری وضرورت پرداختن به صله رحم، آشنایی با طبیعت و جاذبه‌های گردشگری استان، بوم‌شناسی و ویژگی‌های زیست بوم استان و ایجاد ساعاتی مفرح و سرگرم کننده برای خانواده‌ها با بخش‌های متنوع و جذاب تقدیم مخاطبان شبکه نور می‌شود.

در این برنامه علی حیدری یساولی کارشناس تاریخ و فرهنگ پیرامون فرهنگ، ادبیات و تاریخ قم گفت‌وگو می‌کند و در بخشی دیگر رضا علی اصل کارشناس طبیعت  و بوم گردی به معرفی جاذبه‌های طبیعی و ارائه شیوه‌های طبیعت گردی و قوانین گردشگری  طبیعت می‌پردازد.

در بخشی گزارشی با عنوان "خاطرخند" با حضور تیم گزارشی در میهمانی یک خانواده داوطلب، خاطره‌ای توسط پدربزرگ و مادربزرگ خانواده ویا  بزرگترها در فضایی شاد و صمیمی اجرا می‌شود. استندآپ کمدی توسط مهاجرین خارجی مقیم قم با زبان و اجرای نمایش رادیویی در استودیوی مجازی نیز از بخش های جذاب این برنامه است. در این برنامه هرشب گزارشی با محوریت گفت‌وگو با زائران نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تقدیم مخاطبان رسانه استانی می‌شود. ویژه برنامه نوروزی "عیدمونه" به تهیه کنندگی‌هادی جوشقانی و نویسندگی مشترک هادی جوشقانی و فاطمه سلطانی در ایام نوروز هرشب ساعت 22 از سیمای مرکز قم تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما