امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حجت‌الله عبدالملکی مهمان «عصر» می‌شود

مشاهده ۵۱۴
۱۳۹۷/۱۲/۰۸- ۱۴:۰۹

حجت الله عبدالملکی مهمان جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» است تا منافع و آسیب‌های الحاق کشور‌ها به کنوانسیون‌های بین‌المللی اقتصادی را بررسی کند.

باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: حجت الله عبدالملکی مهمان جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» است تا منافع و آسیب‌های الحاق کشور‌ها به کنوانسیون‌های بین‌المللی اقتصادی را بررسی کند. دکتر حجت‌الله عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با حضور در برنامه تلویزیونی عصر، منافع و آسیب‌های پیوستن کشور‌های مختلف به کنوانسیون‌های بین‌المللی را بررسی می‌کند. این برنامه امشب از ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.
 گرفتاری‌های اقتصادی کشور‌ها باعث شده تا امیدواری به کنوانسیون‌های بین‌الملی بیشتر شود. برخی سیاستمداران معتقدند باز شدن یک گره از اقتصاد کشورشان هم می‌تواند امیدبخش باشد، اما برخی دیگر حاضر نیستند هر امتیازی را متحمل شوند.
در داخل ایران هم نگاه‌های متفاوتی وجود دارد. حامیان پیوستن کشور به کنوانسیون‌های بین‌المللی اقتصادی مشترکات منطقی بسیاری با حمایت از تصویب برجام دارند. آن‌ها معتقدند که این مسیر باعث بازگشایی داد و ستد‌های مالی ایران و سایر کشور‌ها می‌شود، اما منتقدان نگران نفوذ و اشراف اطلاعاتی دشمن بر گلوگاه‌های اقتصادی هستند.

امتیاز شما