امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قطعات موسیقی جدید در شبکه اترک

مشاهده ۴۹۹
۱۳۹۷/۱۲/۰۸- ۱۳:۱۳

«هله»، «‏احساس و رویا»، «دلوم تنگه»، «ای خدا بارون کن» و «تعبیر آزادی» عنوان پنج قطعه موسیقایی تولید شبکه اترک است که مجوز پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، قطعه موسیقی «هله» با کلام و در ساختار پاپ حماسی با شعری از صادق آدینه، آهنگسازی و تنظیم مهدی حسن‌زاده و خوانندگی محمدامین شکرشکن تولید شده و برای پخش از شبکه‌های استانی صداوسیما و شبکه شما تصویب شد. قطعه موسیقی«احساس و رؤیا» با کلام و در ساختار پاپ با شعری از مریم گلپور، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی احمدرضا شهدادی تولید شده است. قطعه موسیقی«ای خدا بارون کن» با شعری فولکلور، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی احمدرضا شهدادی، در ساختار محلی خراسانی، مجوز پخش از شبکه‌ها را دریافت کرد. همچنین قطعه موسیقی «دلوم تنگه» با شعری فولکلور، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی احمدرضا شهدادی در ساختار پاپ در شبکه اترک ساخته شده است.

گفتنی است قطعه موسیقی «تعبیر آزادی» با شعری از فاطمه حسینی، آهنگسازی و تنظیم احمدرضا شهدادی و محمد خواجوی در ساختار سرود برای پخش‏ از شبکه‌های سراسری و استانی صداوسیما تصویب شده است.

 

تصاویر

امتیاز شما