امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بررسی بازاریابی گردشگری در«راهش اینه»

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۷/۱۲/۰۸- ۱۲:۲۳

برنامه «راهش اینه» پنجشنبه نهم اسفند، با حضور مهندس برقی به بررسی بازاریابی گردشگری و جلب رضایت مشتری در این حوزه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند مناطق بکر و زیبایی در کشور وجود دارد که هنوز شناخته شده نیستند و کمک به شناخت آن‎ها و ترویج بوم‎گردی و طبیعت‎گردی کمک شایان توجهی به رونق اقتصاد گردشگری و جلوگیری از خروج ارز از کشور می‌کند و این خود تلاشی در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

گردشگری و فرصت‎های کارآفرینی در این زمینه موضوعی است که تهیه‎کنندگان و عوامل برنامه «راهش اینه»، در ایام پایانی اسفند به آن می‎پردازند و با دعوت از کارشناسان و کارآفرینان این حوزه و نمایش دیدنی‌ها و روستاها و مناطق بکر و زیبای کشور، جاذبه‌های گردشگری در کشور را معرفی می‌کنند و به نمایش می‎گذارند.

در برنامه پنجشنبه نهم اسفند، با حضور مهندس برقی، ضمن بررسی بازاریابی گردشگری و جلب رضایت مشتری در این حوزه، پای صحبت کارآفرین آقای ضروری می‎نشینیم و شاهد آن خواهیم بود که چطور می‎توان معلولیت و محدودیت‎های جسمی را کنار گذاشت و حتی با نشستن روی ویلچر به ماجراجویی پرداخت و سفر کرد.
برنامه «راهش اینه» به تهیه‎کنندگی پرتو رضایی و اجرای شهریار ربانی یکشنبه‌ها، سه‎شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت 16 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

امتیاز شما