امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل روابط عمومی سانه ملی :
مدیر کل روابط عمومی سانه ملی :

تأکید بر مخاطب محوری و دعوت ازمسئولان برای پاسخگویی به مردم

مشاهده ۷۹۶
۱۳۹۷/۱۲/۰۵- ۱۶:۲۸
تعداد بازدید:796

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در نشست معارفه مدیر جدید امور مخاطبان این اداره کل، بر اهمیت مخاطب محوری و ایجاد زمینه‌های حضور مسئولان برای پاسخگویی به مردم به طور مستقیم در امور مخاطبان (162) تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدحسین رنجبران در این نشست با بیان اینکه امور مخاطبان در رسانه ملی به منزله پیشانی این سازمان برای تعامل دوسویه با مخاطب است گفت: گفت‌وگوی مستقیم با مخاطبان در بالا بردن تراز رسانه نزد مخاطبان نقش اثر گذاری دارد که هم به نفع صداوسیما و هم به نفع کشور است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد: رسانه ملی و معاونت‌های برنامه‌ساز بتوانند بیشتر از ظرفیت‌های امور مخاطبان روابط عمومی‌بهره ببرند و این امور بتواند در گام‌های بعدی میزبان مسئولان کشور برای پاسخگویی مستقیم به مردم باشد.

وی در این نشست همچنین از برگزاری مطلوب مسابقات قرآن در امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی نیز یاد و از مدیران این مجموعه برای همدلی و همکاری در زمینه فعالیت‌های روابط عمومی قدردانی کرد.  

گنج خانلو مدیر پیشین امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های این واحد از حضور برنامه‌سازان و عومل سریال‌های پر مخاطبی چون بانوی عمارت، بچه مهندس، پدر و....یاد کرد که توانست هم هنرمندان و برنامه‌سازان را با ظرفیت‌های روابط عمومی‌بیشتر آشنا کند و هم موجب برقراری ارتباطی دوسویه با مخاطبان این برنامه‌ها شود.

وی از طرح‌های جدید این مجموعه برای ارزیابی مخاطبان از پاسخگویان تماس‌های تلفنی سخن گفت و ارائه گزارش‌های تحلیلی‌ از تماس‌های مخاطبان و ارائه اینفو‌گرافی از دیدگاه‌های مخاطبان را از اقدامات جدید این واحد برشمرد. گنج خانلو همچنین از راه‌یابی  پژوهشی که در این امور، در زمینه برنامه‌های رادیویی در تماس‌های مخاطبان به انجام رسیده، به بخش داوری مقالات جشنواره آتی رادیو خبر داد.

مشکات تبرائیان مدیر جدید امور مخاطبان نیز در این نشست ابرازامیدواری کرد امور مخاطبان روابط عمومی‌بتواند همچون گذشته در زمینه پیشبرد اهداف سازمان و مخاطب محوری گام‌های بلندی بردارد.  

امتیاز شما