امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

صداوسیمای مرکز اردبیل، آماده میزبانی مسابقات جهانی والیبال

مشاهده ۷۸۹
۱۳۹۸/۰۳/۲۸- ۱۷:۲۴

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از آمادگی کامل این مرکز برای میزبانی و پوشش رسانه ای بازی های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این رویداد جهانی را نیز بر عهده دارد، با ابراز رضایت از تبلیغات گسترده انجام شده در خصوص این رقابت ها در ابعاد مختلف از جمله در رسانه ملی، استانی، نشریات، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و شهری، از انعکاس و پخش این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه سیما، شبکه استانی سبلان و شبکه جهانی جام جم خبر داد.

گزارشگر و سردبیر خبر ورزشی اردبیل نیز با بیان این موضوع که همه چیز مهیای برگزاری این مسابقات در استان اردبیل است، گفت: استان اردبیل به دلیل میزبانی‌های شایسته و مورد قبول گذشته که توانسته بود در برگزاری رقابت های آسیایی و مقدماتی جهانی خوش بدرخشد، این بار هم در میزبانی مرحله چهارم سنگ تمام خواهد گذاشت و از این فرصت به دست آمده برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل به جهانیان استفاده خواهد کرد.

اکبری گفت، به دستور استاندار اردبیل تمام دستگاه‌های اجرایی استان با تمام قوا و با تشکیل ستاد برگزاری مسابقات و کمک گیری از مردم و پویش ها پای کار آمدند تا یکبار دیگر افتخاری عظیم را برای این استان به ارمغان آورند. بیش از 5 جلسه رسمی‌ شورای عالی ورزش استان و ده‌ها جلسه با دستگاه‌های درگیر در این رقابت ها، آماده سازی زیرساخت ها، تجهیز سالن هزار نفری رضازاده اردبیل،  بازدید روزانه مسئولان استانی و کشوری و مسئولان فدراسیون جهانی از محل برگزاری مسابقات، تجهیز نور ورزشگاه، نصب کفپوش های استاندارد جهانی، رنگ آمیزی سطح شهر، تبلیغات محیطی و شهری، نصب تلویزیون‌های شهری ، تبلیغ در فضای مجازی، فروش اینترنتی بلیط، نصب المان‌های والیبالی، آماده سازی هتل ها جهت اسکان تیم ها و ده‌ها برنامه دیگر از اقدامات انجام یافته در استان اردبیل است. شهر توریستی سرعین نیز  به دلیل داشتن چشمه‌های آب گرم و بهترین هتل ها و امکانات توریستی و گردشگری به عنوان محل اسکان تیم های ملی پرتغال، استرالیا، فرانسه و ایران انتخاب شده است.

گفتنی است هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از 31 خرداد تا 2 تیر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در نخستین بازی خود روز جمعه از ساعت 18:30 مقابل پرتغالی‌ها صف آرایی خواهد کرد و در دیگر بازی‌ها نیز روزهای شنبه و یکشنبه در مقابل حریفان استرالیایی و فرانسوی به میدان خواهد رفت.

امتیاز شما