امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از به‌روز شدن سیستم کشاورزی کشور تا راهکارهای شناسایی ایده‌های ناب

مشاهده ۶۴۳
۱۳۹۸/۰۳/۲۶- ۱۵:۲۷

رادیو اقتصاد دوشنبه 27 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»،«خوشه چین» و ... به موضوعات به‌روز شدن سیستم کشاورزی کشور، راهکارهای شناسایی ایده‌های ناب و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» دوشنبه 27 خرداد، دکتر رضا نصیری سوادکوهی، مدرس دانشگاه درباره راهکارهای شناسایی ایده‌های ناب صحبت می‌کند. از دیگر موضوعات این برنامه می‌توان به ایده یابی در انواع کسب و کار، شناسایی ایده‌های ناب، بررسی درصد احتمال موفقیت در ایده‌های موجود اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه 27 خرداد ماه، آثار و تبعات کار بیش از حد و زیر بار قرض و وام رفتن برای مالک شدن را بررسی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «خوشه چین» دوشنبه 27 خرداد، سید محمدرضا میر، سخنگوی سازمان حفظ نباتات درخصوص وضعیت مبارزه با هجوم ملخ های صحرایی به کشور صحبت می‌کند. میزان هجوم و آمار مبارزه با ملخ‌های صحرایی در استان‌های کشور و روش‌های مبارزه با ملخ صحرایی از دیگر موضوعات برنامه است. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 شنیده می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» فردا دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه درخصوص آسیب‌پذیری‌های امنیتی وب سایت‌های دولتی حاکمیتی صحبت می‌کند. راهکارهای کاهش و مقابله با آسیب‌ها، کارکرد و اهمیت وب سایت‌های دولتی حاکمیتی،  آسیب ‌پذیری‌‌های نرم‌ افزار‌ی، سخت‌ افزاری و  رخدادهای امنیتی، استانداردهای امنیت اطلاعات و موسسات جهانی از دیگر مواردی است که در برنامه عنوان می‌شود. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 با شما همراه می‌شود.

برنامه «چالش» دوشنبه به‌مناسبت روز جهاد کشاورزی به موضوع بروز شدن سیستم کشاورزی کشور اختصاص دارد. اساتید و صاحب نظران در این برنامه درباره بروز شدن سیستم کشاورزی کشور، استفاده از طرح‌های علمی و حمایت از تولید و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی سید وحید موسوی ساعت 15پخش می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» 27 خرداد، سید رضا نورانی، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران درخصوص مهمترین دغدغه بخش کشاورزی در کشور و راهکارهای آن مطالبی را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد. مشکلات تامین نهاده‌های بخش کشاورزی، مشکلات بازار محصولات کشاورزی و ... از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما