امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

حاج حسین یکتا میهمان شبکه افق می‌شود

مشاهده ۹۲۵
۱۳۹۸/۰۳/۰۵- ۱۴:۴۳

برنامه تلویزیونی «ماه نشان» با حضور حاج حسین یکتا، یکشنبه 5 خرداد از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی «ماه نشان» به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز به صورت زنده و از مشهد مقدس تقدیم مخاطبان شبکه افق می‎شود. در نوزدهمین قسمت این برنامه حاج حسین یکتا میهمان برنامه است.حاج حسین یکتا و گروهش هنوز از فعالیت در روزهای اربعین رها نشده بودند که به سمت سرپل ذهاب و ازگله رفتند و جریانی از محبت و نوع‌دوستی را در این منطقه رقم زدند. او بسیاری از مردم را حساس کرد تا بی‌خیال در خانه ننشینند و قدمی‌برای هموطنانشان در این منطقه بردارند. «ماه نشان» به تهیه‎کنندگی سجاد بهمن‎آبادی، طی ماه مبارک رمضان امسال هر روز ساعت 19 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود. اجرای این برنامه را شهرام شکیبا بر عهده دارد. پخش ویژه برنامه شب قدر از مصلی امام خمینی ویژه برنامه زنده احیای شب بیست‎ویکم ماه مبارک رمضان از مصلی امام خمینی از شبکه افق پخش خواهد شد. این برنامه از ساعت 22 یکشنبه شب 5 خرداد از شبکه افق پخش می‎شود و شامل قرائت قرآن، دعای فرج و جوشن کبیر، مداحی و نیز سخنرانی و مراسم احیا خواهد بود.
باز هم یک مدافع حرم و باز هم «نیمه پنهان ماه»
فصل جدید برنامه «نیمه پنهان ماه» در ماه رمضان امسال با مخاطبان شبکه افق همراه می‎شود. در پنجاه‎ونهمین قسمت، زینب ابوطالبی مجری این برنامه به گفت‎وگو با خانم مریم عظیمی همسر شهید مدافع حرم مهدی نوروزی می‎نشیند. آنها 28 خرداد سال 91 با هم ازدواج کردند و پیمان زندگی مشترک آن‎ها تا زمان شهادت مهدی یعنی دی ماه سال 93 ادامه داشت. شهید نوروزی در آخرین مراحل حضورش در عراق به عنوان فرمانده عملیات ویژه سامرا منصوب شد که در آنجا به سبب شجاعت و دلیری‌های مثال‌زدنی‌اش «شیرِ سامرا» لقب گرفت. شهید مهدی نوروزی جام شهادت را در 20 دی ماه 93 مصادف با روز میلاد رسول گرامی اسلام و رئیس مکتب شیعه نوشید و پس از انتقال پیکر پاکش به کشور در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد. «نیمه پنهان ماه» به تهیه‎کنندگی امیر بنان و کارگردانی یاسر انتظامی، ماه رمضان امسال هر روز ساعت 17 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 6 روز بعد پخش می‎شود.
یک عمر فعالیت فرهنگی به روایت سعید قاسمی
«شما که غریبه نیستید» مجموعه مستندی است که به افراد شاخص جامعه و پشت صحنه زندگی آن‎ها و همراهی با آن‎ها و خانواده این افراد می‎پردازد و اینک فصل جدید این مجموعه قرار است از شبکه افق پخش شود. در هر قسمت، شاهد حضور یک چهره خواهیم بود و شخصیت‌هایی از بین بازیگران مشهور سینما و تلویزیون، مجریان شاخص شبکه‌های مختلف، پیشکسوتان عرصه‌های گوناگون و دیگر نامداران ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی در این مجموعه معرفی خواهند شد. در یازدهمین قسمت، به زندگی سعید قاسمی‌پرداخته می‌شود؛ او فعال فرهنگی سیاسی ایرانی و از فرماندهان جنگ ایران و عراق است. قاسمی دانشجوی ورودی پیش از انقلاب دانشگاه علم و صنعت است که همان زمان جذب فعالان اسلامی‌که بعدها انجمن اسلامی دانشگاه را شکل می‌دهند می‌شود. تهیه‎کنندگی «شما که غریبه نیستید» را عبدالله حاجی محمدی بر عهده دارد؛ این مستند روزهای فرد ماه رمضان امسال ساعت 21 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 11 روز بعد خواهد بود.

امتیاز شما