امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

526 دقیقه برنامه برای پوشش رسانه ای سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

مشاهده ۱۳۱۰
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۳:۵۲

صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با پخش بیش از 526 دقیقه برنامه و اعزام 55 نفر نیروی خبری، تولیدی و فنی و دو دستگاه واحد سیار و دو دستگاه SNG (با همکاری مرکز آذربایجان شرقی) به شهرستان ماکو در قالب 8 اکیب تولیدی، سفر یک روزه رئیس جمهور به استان را پوشش داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی، با پخش برنامه‌هایی از ظرفیت های استان در بخش آب و خاک ، پخش زنده مراسم افتتاح سد کرم آباد و افتتاح طرح های حوزه آب استان و نیز پوشش زنده جلسه شورای اداری استان و افتتاح پروژه‌های زیر بنایی حوزه‌های کشاورزی، ارتباطات، ورزش، منطقه آزاد پوشش داده شده و  قبل از سفر نیز با دعوت استاندار آذربایجان غربی ودر بخش‌های مختلف خبری و برنامه روتین صدا و سیما، مخاطبان شبکه استانی را از اهداف و جزئیات سفر به استان مطلع کرد.

سیمای آذربایجان غربی با تولید و پخش 200 دقیقه برنامه ، پخش زنده افتتاح سد کرم آباد و افتتاح چندین طرح زیر بنای و عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس ، پخش زنده جلسه شورای اداری استان در محل فرودگاه ماکو ، پخش زیرنویس و ... و همچنین در برنامه‌های روتین خود گزارش کاملی از این سفر به مردم استان ارائه داد.

رادیو چی چست نیز با پخش بیش از 250 دقیقه برنامه ضمن پخش زنده مراسم افتتاح و جلسه شورای اداری؛ در قالب برنامه‌های«سلام یاشایش»، «سئوگی سارایی»،«عصر جوانی»، «ادیو نما»، مخاطبان رادیو را از برنامه‌ها و اهداف سفر مطلع ساخت.

واحد خبر نیز با تولید و پخش 41  دقیقه خبر تلویزیونی و 20 دقیقه خبر رادیویی و انجام ارتباط زنده با شبکه سراسری از محل افتتاح در شهرستان ماکو و ارسال 15 خبر مکتوب و گزارش تلویزیونی به تهران  ، حضور بیش از 9 گروه پرتابل خبری در شهرستان ماکو و سایر شهرستان‌هایی که وزیران در این شهرستان‌ها حضور داشتند برای پوشش سفر اعضای هئیت دولت، با تولید 106 خبر رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی اقدام نمود. و کل مراسم افتتاح از طریق شبکه خبر بطور زنده پوشش داده شد.

واحد فضای مجازی مرکز نیز ضمن اطلاع رسانی قبل از سفر رئیس جمهور و تنی چند از اعضای هیات دولت به استان، و بارگذاری بیش از 60 پست ویدیویی و مکتوب، بارگزاری بیش از 300 دقیقه ویدیو شامل بهره بردای از پروژه‌ها و شورای اداری، معرفی پروژه‌ها و اخبار مربوط به سفر در وب سایت مرکز، پوشش سفر رئیس جمهور در اینستاگرام و آپارت با ده پست ویدیویی و عکس و پخش زنده مراسم بهره برداری و شورای اداری استان از وب سایت مرکز اقدام نموده است.

امتیاز شما