امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

اهدای لوح قدرشناسی فرمانده ناجا به همسنگران فرهنگی چهارمحال‎وبختیاری

مشاهده ۴۰۶
۱۳۹۸/۰۲/۰۳- ۱۴:۲۴

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح سپاس از مدیرکل و کارکنان صدا‎سیمای چهارمحال‎وبختیاری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرمانده انتظامی چهارمحال‎وبختیاری در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان گفت: عملکرد رسانه استانی در پوشش رادیویی، تلویزیونی و خبری یادواره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم چهارمحال و بختیاری، نشانگر، توانمندی، استعداد و نبوغ برنامه‎سازان رسانه استانی است.
سردار غلامزاده افزود: صداوسیما، عشق و ارادت نیروی انتظامی‌به شهیدان و خانواده معظم آنان را به بهترین شکل ممکن منعکس کرد و آنچه در انعکاس این یادواره معنوی اتفاق افتاد، ارسال پیامی از سوی خانواده شهدا و دریافت آن به‎همت اقشار مختلف جامعه بود که این مهم با درایت و خردمندی کارکنان شبکه جهان بین امکانپذیر شد. مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست با اشاره به برگزاری موفق برنامه فرهنگی یادواره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم چهارمحال‎وبختیاری گفت: طراحی، اجرا و بررسی بازخوردهای اجتماعی برنامه‌هایی از این دست باعث ایجاد همسویی بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی بین صداوسیما و نیروی انتظامی‌شد.
دکتر افشارنیا افزود: قدرشناسی نیروی انتظامی از برنامه‎سازان، تهیه‎کنندگان و مدیران صداوسیمای استان برگرفته از روحیه ایثاری است که در این نهاد زبانزد است.
وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم تولید برنامه‌ها با رویکرد اجتماع محور بتوان در ثبات آرامش جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا کرد و گام‎های مؤثری در این زمینه برداشت.
در پایان این نشست سپاس‎نامه از طرف فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدیرکل صداوسیمای استان اهدا شد.

تصاویر

امتیاز شما