امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی از مرکز زنجان برای توجه رسانه استانی به تحولات و پیشرفت‌هایحمل و نقل ریلی

مشاهده ۴۴۹
۱۳۹۸/۰۱/۲۸- ۱۴:۳۲

در دیدار مدیرکل راه آهن شمال‌غرب با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، از توجه رسانه استانی به تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل ریلی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت: راه آهن به عنوان یک مکانیسم بسیار کارآمد در زمینه حمل و نقل درون شهری و برون شهری در کشورهای توسعه یافته و بسیاری از کشورهای در حال توسعه شناخته و از آن استفاده می‌شود. اصولا قطارها با توجه به عدم ایجاد آلودگی هوایی و صوتی، حافظ محیط زیست نیز هستند که با افزایش سرعت سفر، مطلوبیت بیشتری برای مسافران دارند. لطیفی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و توانمندی‌های بالقوه استان زنجان افزود: زنجان در نقطه اتصال شمالغرب کشور به مرکز و پایتخت، پتانسیل خوب کشاورزی، گردشگری، مراکز آموزشی معتبر، نیروی انسانی تحصیلکرده و معادن متنوع، آماده توسعه کلی است و خطوط ریلی استان جایگاه مهمی در تبادلات اقتصادی و توسعه پایدار استان دارد.

خدایی، مدیرکل راه آهن شمالغرب هم در این دیدار، با قدردانی از توجه رسانه استانی به تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل ریلی افزود: به اعتقاد بسیاری از اقتصاددانان و مطالعات انجام شده در سطح کلان اقتصادی، سرمایه‌گذاری در حمل ونقل ریلی موجب افزایش رشد اقتصادی مناطق مختلف، اشتغال پایدار و توسعه متوازن شده است.

امتیاز شما