امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی سفیر کبیر افغانستان از برنامه سفیران

مشاهده ۴۴۳
۱۳۹۷/۱۲/۲۸- ۱۲:۰۵

دکتر نصیر احمد نور با ارسال پیامی‌به رئیس رسانه ملی ضمن قدردانی از تولید برنامه سفیران تهیه چنین برنامه‌هایی را مشوق روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و گردشگری دانست که پیوندهای عمیق بین دو ملت را بیش از پیش تقویت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی‌شبکه پنج سیما، در این پیام سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران ضمن تبریک نوروز، ابراز امیدواری کرد سال نو پیام آور صلح، آرامش و رفاه برای دو ملت برادر و کل منطقه و جهان باشد. متن این پیام به این شرح است:

به مقام محترم ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای عبدالعلی علی عسگری احتراما نگاشته می‌شود:

پیرو هماهنگی‌های وزارت امور خارجه ایران اخیرا در سفارت جمهوری اسلامی افغانستان میزبان تیم رسانه ای برنامه سفیران بودم. در این نشست درباره موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی میان دو کشور گفتگو شد. از شرکت در برنامه سفیران که در راستای هدف توسعه بیش از پیش روابط بین افغانستان و ایران در شبکه پنج سازمان صدا و سیمای ایران تهیه میشود بسیار خرسند گردیدم. مایلم مراتب قدردانی خویش را از وزارت امورخارجه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین تمامی دست اندر کاران و در راس آن جناب آقای دکتر عبداله عبدی تهیه کننده محترم برنامه؛ اعلام کنم. بر این باورم تهیه چنین برنامه‌هایی از سوی آن سازمان محترم مشوق روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و گردشگری بوده و پیوندهای عمیق بین دو ملت را بیش از پیش تقویت نماید، این برنامه گامی ارزشمند در جهت شناخت بهتر و توسعه و تعمیق روابط دوستانه دو کشور میباشد. بدینوسیله فرصت را مغتنم شمرده با تقدیم بهترین آرزوها پیشاپیش عید نوروز را تبریک گفته و امیدوارم سال نو پیام آور صلح، آرامش و رفاه برای دو ملت برادر و کل منطقه و جهان باشد.

با احترام دکتور نصیر احمد نور سفیر کبیر و نماینده فوق العاده جمهوری اسلامی افغانستان

امتیاز شما