امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نسل جدید» روی آنتن شبکه پنج می رود/ برنامه ای شفاف با موضوعات روز

مشاهده ۱۴۵۷
۱۳۹۷/۱۲/۱۶- ۱۸:۴۴

برنامه تلویزیونی «نسل جدید» با اجرا و سردبیری امیر ابراهیم رسولی روی آنتن شبکه پنج می رود. این برنامه پرداختی دقیق، شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی و اجتماعی روز دارد.

مریم فیروزی تهیه کننده برنامه جدید شبکه ۵ در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: برنامه نسل امروز پرداختی شفاف، دقیق و مستدل به مسائل فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه ایرانی دارد و تلاش میکند تا با حضور نسل امروزی‌ها نکات روز جامعه را بررسی کند.
وی ادامه داد: سردبیری و اجرای این برنامه را دکتر  امیرابراهیم رسولی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه برعهده دارد.
وی افزود: در برنامه تلاش می‌کنیم در هر موضوع شبهات و نظرات مختلف را مطرح و درباره آنها بحث کنیم و در نهایت این خود مخاطب است که نتیجه گیری خواهد کرد. با تاکیدات مدیر محترم شبکه امیدواریم بتوانیم در برنامه ای بدور از جنجالها یا جذابیت های کاذب مخاطب را نسبت به این برنامه راضی کنیم و اطلاعاتی مناسب به بهترین وجه از رسانه به جامعه منتقل شود.
برنامه نسل امروز از جمعه ۱۷ اسفند ۱۰.۳۰صبح از شبکه ۵سیما پخش خواهدشد و موضوع اولین قسمت آن ازدواج گریزی است. مهمان ویژه برنامه حجت الاسلام دهنوی است و مهمان نسل امروزی آن نیز خانم صومی است. در این برنامه امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دکتر مرندی وزیر پیشین بهداشت و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

امتیاز شما