امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازاریابی ویروسی در «شب آفتابی»

مشاهده ۲۹۱
۱۴۰۱/۱۲/۲۲- ۰۹:۰۰

محور برنامه «شب آفتابی» دوشنبه ۲۲ اسفند، بازاریابی ویروسی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازاریابی ویروس‌وار، روشی از بازاریابی دهان‌ به‌ دهان آنلاین است که همانند ویروس زیستی، ویروس رایانه‌ای یا میم اینترنتی در شبکه اجتماعی، ایمیل و شبکه‌های موبایل به صورت متن، تصویر، کلیپ، فیلم کوتاه، تصویر متحرک انجام می‌گیرد.
گاهی برای افزایش هرچه بیشتر آگاهی از برند یا محصولی، از حساب‌های جعلی یا ربات‌های شبکه اجتماعی نیز استفاده می‌شود. از دیدگاه بازاریابی، طبق این فرایند افراد تشویق می‌شوند اطلاعات بازاریابی مطلوبی را که دریافت می‌کنند، در محیطی فرا رسانه‌ای منتقل کنند؛ اطلاعاتی که به‌طور اتفاقی یا به‌طور برنامه‌ریزی شده، مطلوب فرد هستند.
در برنامه امروز، میهمانان به تشریح موضوع بازاریابی ویروسی خواهند پرداخت که از جمله محورهای این برنامه معرفی برند به صورت گسترده به دیگران خواهد بود.
برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه «کارآفرینی و کسب‌وکار» به تهیه‌کنندگی «نازنین کتابچی» و «اسماعیل علی پناه» و گویندگی «فاطمه شعبانی» و «نوشین تاجداری» است که در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۲:۰۵ و به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما